Kristian. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei! Vil dere annbefale Norton Internettsecurity eller Norton Antivirus? Hva er froskjellen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 NIS inneholder "Norton Antivirus" + "Firewall" + "Privacy Control" "Norton Antivirus" er kun Antivirus. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 NIS inneholder "Norton Antivirus" + "Firewall" + "Privacy Control" "Norton Antivirus" er kun Antivirus. 7405998[/snapback] OK... men holder det med NOrton Antivirus til vanlig pc bruk? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Fleste klarer seg med antivirus . Firewall kan man bruke "gratis utgaver" av , f.eks zone alarm, tiny personal , sygate personal ,eller finne seg tilrette med XP's innebygde. Derimot om Norton Antivirus er beste valget er et annet tema . Se heller på ESET NOD32 og omtaler av ulike AV-program før du bestemmer deg. ESET Nod32 Koster kun ~320,- downloadable for 1.bruker lisens med 1.år subscription . http://www.nod32norway.com/site.asp?page=onlineshop Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Det finnes også en menge gratis alternativer for antivirus. Blant annet AVG Free og Avast. De programmene jeg sverger til for å få et sikkert system er følgende Antivirus: AVG Antivirus Free 7.5 Brannmur: Sunbelt Kerio Personal Firewall Anti spyware: Spyware Terminator Alle disse tre er gratis, men noen har mulighet for betaling for å få tilgang til funksjoner de fleste hjemmebrukere ikke har behov for. Endret 2. desember 2006 av shabador Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Bruker kun Norton Antivirus på mine maskiner, prøvde også Norton Internett Security men syntes det ble mer en jeg hadde behov for. Endret 2. desember 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå