Gå til innhold

Trenger spilltips til Xbox

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg tenke jeg skulle gi bort noen Xbox-spill i julegave og lurer på om dere har noen tips til:

• Hvilke spill som er fengende og god underholdning (ikke alt for voldelig)
  • Hvor jeg kan få kjøpt slike spill billige. (brukt kan være aktuellt)

NB. Det er snakk om Xbox og ikke Xbox 360.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipsene :)

Spillene er ment som julegave til ei jente på 19 år som ikke er noe særlig glad i blod og monstere. Harry potter har hun gått lei av og Sims synes hun var litt for langtekkelig.

Grabbed By The Ghoulies virker glimrende for henne. Søte figurer og høy spenning! Halo 2 ser ikke ut til å være helt i hennes sjanger.

Fable.. tja.

Lenke til kommentar
Star Wars Knights of the Old Republic er et spill som kan anbefales. Du trenger ikke være Star Wars fan for å ha glede av det.

7408900[/snapback]

Nei, det tror jeg ikke vil passe en 19 åring ung dame som ikke spiller mye til vanlig. Synes GBTG er perfekt for den typen spillere.

Ellers kan Rayman 3 anbefales. Eller hva med Futurama? Begge fås for cirka 99-150 kroner. Jeg fikk dem, og ghoulies for 99. (Ikke samlet da)

Lenke til kommentar

Futurama anbefales ikke med mindre man er stor fan av serien.

Prince of Persia 3

Litt over 100-lappen inkludert frakt. Absolutt en av de bedre plattform/adventurespillene de senere år.

Ellers se etter Psychonauts, Tim Schafers (karen bak Maniac Mansion, Monkey Island, Grim Fandango etc.) oversette plattformspill. Anbefales hvis dama har humoristisk sans.

Butikkene ønsker å fjerne lageret av Xbox-spill før nyttår, så de fleste spill bør være å oppdrive til under 200 kr.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Ellers se etter Psychonauts, Tim Schafers (karen bak Maniac Mansion, Monkey Island, Grim Fandango etc.) oversette plattformspill. Anbefales hvis dama har humoristisk sans.

Støtter denne. Kanskje det beste spelet som kom ut i fjor. Trur nok dette kan falle i smak.

Ellers kan kanskje eit bilspel falle i smak. Nokre du kan vurdere:

Project Gotham Racing 2

Burnout 3: Takedown

Burnout: Revenge

Forza Motorsport

Lenke til kommentar

Tusen takk for mange gode tips :)

Jeg har fått en liste over spill jeg skal se etter nå. (Bare fortsett å skriv forslag, jeg følger med.) På mandag tenker jeg å stikke innom elkjedene i nærheten for å se etter spillene. (Jeg vet expert har "tøm lagret"-priser på Xbox spill for tida så det blir første stopp)

Lenke til kommentar

Jeg støtter drømmefall og legger til Fahrenheit.

Glittrende adventurespill begge to.

Selv liker jeg best Fahrenheit.

Har sett Fahrenheit i tilbudsbinga til 99kr på elkjøp.

Fahrenheit er kanskje litt dystert og absolutt veldig voksent, men samtidig utrolig stemningsfullt.

http://gamer.no/sniktitt/pc/fahrenheit/16129

Broken sword er jo også gøy

Også shenmue 2 da ... (Hvordan kunne jeg glemme med den avataren)

Ikke fest for mye lit til blant annet gamer.no sin dårlige omtale av dette spillet. Det er unikt (Med mindre du har en dreamcast og kan spille Shenmue I som jeg synes er hakket bedre)

Nå fikk jeg lyst til å spille Fahrenheit igjen ... Og Shenmue I og II

Endret av mbiof
Lenke til kommentar

Takk for tipsene så langt. Jeg har nå laget en liten liste over spill jeg skal se etter:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Prioriterte:

Drømmefall - Den Lengste Reisen

Grabbed By The Ghoulies

Psychonauts

Rayman 3

Prince of Persia 3

Shenmue I og II

Fahrenheit

Broken sword

Bilspill:

Project Gotham Racing 2

Burnout 3 - Takedown

Burnout - Revenge

Forza Motorsport

Reservebenken:

(Oddworld - Stranger Wrath)

(Fable)

Lenke til kommentar
viss du bur i nærheten av en ebgames butikk så ta turen innom og se på bruktspillene de har.

Vet ihvertfall ebgames på Kvadrat(Rogaland) har ekstremt stort utvalg i brukte xbox spill.

Var selv der i uka og hentet med meg alle burnout spillene til noen 100 lapper pr. spill.

7409745[/snapback]

Har en EB games sjappe her i Tønsberg, har de også brukte X360 spill? Hva ligger prisen på isåfall? Kunne jo hende de har et eksemplar av Oblivion der... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...