LMH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 marXman du er eit geni.. fantastisk tråd! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Alle Expert Bonus-butikkene får minimum 8 stk. hver. Om de største får mer vet jeg ikke... Det betyr at hvertfall disse også får 8 stk (minumum): Expert Bonus ØkernExpert Bonus Alnabru Expert Bonus Sandvika Expert Bonus Holmen Expert Bonus Moss Expert Bonus Fredrikstad Expert Bonus Sarpsborg Expert Bonus Svinesundsparken Expert Bonus Lillestrøm Expert Bonus Hamar Expert Bonus Elverum Expert Bonus Gran Expert Bonus Drammen Expert Bonus Skien Expert Bonus Straen Expert Bonus Mariero Expert Bonus Tvedtsenteret Expert Bonus Stoa Expert Bonus Sentrum Expert Bonus Åsane Senter Expert Bonus Åsane Expert Bonus Vestkanten Expert Bonus Drotningsvik Expert Bonus Fana Expert Bonus Knarvik Expert Bonus Moa Expert Bonus Kristiansund Expert Bonus Sluppen Expert Bonus Lade Expert Bonus Tiller Jeg tviler på at Hånefoss får 20 stk... Hjelper ikke å legge inn en stor bestilling og få det antallet man bestiller, man får 8 stk. direktesendt til 8. desember, og er det noen som får flere konsoller er det jo butikkene i de største byene. EDIT: Angående forhåndsbestillinger så er det opptil hver enkelt butikk, men det er stort sett unntak som velger å la folk reservere - og bra er det! Endret 2. desember 2006 av datating Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Priser hos Spiderman/GAME tatt fra deres siste blad: Konsoll: 2.499,- Ellers verdt å merke seg følgende introduksjonstilbud: "Vi gir deg åpent kjøp t.o.m. 7.januar 2007". Det gjelder så vidt jeg har skjønt alle produkter hos GAME med unntak av Xbox 1-spill og selvsagt spill med CD-key. Wii remote: 449,- Nunchuk: 269,- RGB Cable: 399,- Component Cable: 399,- Classic Controller: 269,- Det er bare nevnt pris på de 7 Ubisoft-spillene som dukker opp til jul. De koster koster 549,-, men på disse spillene har de en "Kjøp 3 betal for 2"-kampanje, så f.eks. hvis man uansett har planlagt å kjøpe Rayman og Red Steel, så kan man få med Splinter Cell gratis. Endret 2. desember 2006 av kilik Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har forhåndsbestillt hos Spaceworld i Asker, men de står ikke på listen.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vet antall Wii konsoller de får inn på Elkjøp på Lillehammer? Jeg vet de får inn 25 stk Zelda ikke hvor mange konsoller Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har dere gått og spurt i selve butikkene? Ringte til Elkjøps kundeservice og ventet en evighet i dag, men de sa de ikke hadde peiling fordi forsendelsen hadde gått rett fra Tyskland og ut i butikkene, ikke innom Elkjøps lagre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Det eneste jeg vet er at jeg sterkt vurderer å sove utenfor Elkjøp i Fana så jeg er garantert en konsoll. Skal ha Wii på lansering noe annet er uaktuelt. Endret 2. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vet noe om hva slags antall de resterende expert butikkene får inn? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det eneste jeg vet er at jeg sterkt vurderer å sove utenfor Elkjøp i Fana så jeg er garantert en konsoll. Skal ha Wii på lansering noe annet er uaktuelt. 7410184[/snapback] Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Expert på Gjøvik (vanlig butikk) får kun fire. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tror dere jeg må campe utenfor en elkjøp eller ekspert for å få kjøpt spill skal ha Rayman Raving Rabbids og Super Monkey Ball: Banana Blitz. Eller kommer det "nok" spill? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Zelda og Wii Play med ekstra Wiimote er de det ser ut til å bli mest rift om. De spillene du nevner bør du greie å skaffe uten å måtte campe. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ok bra, har preorder inne på Zelda. Men tenkte ikke på så mye annet en Zelda da jeg bestillte Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det er nok Zelda og Red Steel som vil bli utsolgt på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet noe om hva slags antall de resterende expert butikkene får inn? 7410280[/snapback] De får stort sett færre enn 8 stk. Antaller varierer nok etter hvor stor by og hvor mye de selger av spill. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ellkjøp i Elverm får 12 maskiner Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det er nok Zelda og Red Steel som vil bli utsolgt på lanseringsdagen. 7411672[/snapback] Rayman, for meg ser det ut som det artigste spillet jeg noen gang laget. Endret 3. desember 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jøss. Hvilke andre spill har du laget da? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Godt med en moroklump en sen lørdagsnatt :!: Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Så noen videoer fra Rayman spillet nå. De kaninene er jo bare helt fantastiske. Særlig det minigamet hvor du skal finne hvilken kanin som synger falsk og bitchslap'e den Endret 3. desember 2006 av fAight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå