marama Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har sittet å lest litt på dette forumet. skal kjøpe meg en 40-42" før jul. finner ut att panasonicen på siba til 13999med bordstativ TH-42pv60 er ett godt kjøp i denne prisklassen. men har noen sprm. Etter TH-42pv60 kommer det en E på noen butikker og EH på noen, hva er forskjellen? evt finnes det noen andre bra kjøp i samme prisklasse? ikke dyrere. liker nemmlig ikke utsenet til panasonicen leste netopp att en plasma skjerm ikke kan tiltes/legges.. under frakt, stemmer det? blir vanskeli å få den me seg hjem fra butikken i stående stilling med dagens emblasjer.. må vel dra ti butikken å se å betale..++ 1000 kr ekstra for frakt hjem.jaja ser att innbrenning kan bli ett problem da det sikkert blir spilt en del xbox. er det ett stort problem? er fast bestemt på plasma. Endret 2. desember 2006 av marama Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har sittet å lest litt på dette forumet. skal kjøpe meg en 40-42" før jul. finner ut att panasonicen på siba til 13999med bordstativ TH-42pv60 er ett godt kjøp i denne prisklassen. men har noen sprm. Etter TH-42pv60 kommer det en E på noen butikker og EH på noen, hva er forskjellen? evt finnes det noen andre bra kjøp i samme prisklasse? ikke dyrere. liker nemmlig ikke utsenet til panasonicen leste netopp att en plasma skjerm ikke kan tiltes/legges.. under frakt, stemmer det? blir vanskeli å få den me seg hjem fra butikken i stående stilling med dagens emblasjer.. må vel dra ti butikken å se å betale..++ 1000 kr ekstra for frakt hjem.jaja 7405694[/snapback] i følge panasonic i belgia når du kjøper EH, får du den H-Type TY-ST42P60W bordstand. E kanskje er med standard bordstand..... jepp, den burde ikke legges ned..... tror ikke frakt skal koste mer enn 500 ;-) Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Har sittet å lest litt på dette forumet. skal kjøpe meg en 40-42" før jul. finner ut att panasonicen på siba til 13999med bordstativ TH-42pv60 er ett godt kjøp i denne prisklassen. men har noen sprm. Etter TH-42pv60 kommer det en E på noen butikker og EH på noen, hva er forskjellen? evt finnes det noen andre bra kjøp i samme prisklasse? ikke dyrere. liker nemmlig ikke utsenet til panasonicen leste netopp att en plasma skjerm ikke kan tiltes/legges.. under frakt, stemmer det? blir vanskeli å få den me seg hjem fra butikken i stående stilling med dagens emblasjer.. må vel dra ti butikken å se å betale..++ 1000 kr ekstra for frakt hjem.jaja 7405694[/snapback] i følge panasonic i belgia når du kjøper EH, får du den H-Type TY-ST42P60W bordstand. E kanskje er med standard bordstand..... jepp, den burde ikke legges ned..... tror ikke frakt skal koste mer enn 500 ;-) 7405705[/snapback] Så det er bordstativet bokstavene indikerer, takker så mye!! Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Så det er bordstativet bokstavene indikerer, takker så mye!! 7405722[/snapback] jepp, jeg tror det.... er ikke helt 100% sikkert, men etter jeg sjekket litt her og der på nettet så det ser sånn at hver bokstav betegner bordstand..... lykke til med transport og selvfølgelig TV Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Panasonic har visstnok "innbrenningsgaranti" ifølge Thorn. Blir bildet brennt inn får man ny tv. Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Panasonic har visstnok "innbrenningsgaranti" ifølge Thorn. Blir bildet brennt inn får man ny tv. 7411226[/snapback] dt hørtes jo toppers ut. takker for informasjonen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det er i hvertfall det på Panasonic TH-42PV60E hos Thorn. Men selgeren sa det kom fra Panasonic. Lenke til kommentar
Punkyfishen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Så det er bordstativet bokstavene indikerer, takker så mye!! 7405722[/snapback] jepp, jeg tror det.... er ikke helt 100% sikkert, men etter jeg sjekket litt her og der på nettet så det ser sånn at hver bokstav betegner bordstand..... lykke til med transport og selvfølgelig TV 7410175[/snapback] Lurer på det samme angående forskjellen på Panasonic TH-42PV60E og Panasonic TH-42PV60EH. Jeg har også vert innpå tanken at det kan være stativet det er snakk om, men har ikke funnet 110% bevis for det... Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 H står for H-stativet, bordstativet som ser ut som en H, det finnes også et stativ som er rombeformet. E står visstnok for at det er europeisk modell. Elkjøp har en som heter TH-42PV62E, men det er akkurat samme tv-en. PV60 har forresten samme panel som PV 600. PV 600 har et bedre design og har litt flere funksjoner ellers er de like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå