hitokiri Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Mens noen mener at Zune allerede har floppet, sier andre at den selger bra. Hva stemmer egentlig? Les mer Lenke til kommentar
NCIMEI200 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Alle nye ting tar tid. Gi den tid Lenke til kommentar
N_B Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Første gangene jeg så Zune syntes jeg den var stygg som juling, og kunne aldri i verden tenkt meg en.. Men jo oftere jeg ser den jo bedre synes jeg den ser ut. Om det er mange som oppfatter den slik vil jo bare flere og flere interessere seg for den med tiden Endret 2. desember 2006 av N_B Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har Zune kommet i butikkene då? Er forresten enig med N_B. Synes den ser tøff ut no. Endret 2. desember 2006 av Corn Flakes Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg er ganske bestemt på å skaffe meg Zune når den kommer til Norge. Men siden den er tilgjengelig på Amazon, kan man vel bestille den? Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg er ganske bestemt på å skaffe meg Zune når den kommer til Norge. Men siden den er tilgjengelig på Amazon, kan man vel bestille den? 7406802[/snapback] Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. Men det er mulig noen andre kan sende til norge? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ikke så mye vits å importere en. Onlinetjenestene er US only, og da andre må ha en Zune for å ta i bruk fildelingen, får du ikke noe glede av den heller. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dagen etter thanksgiving er en av de desidert største shoppingdagene i USA. Nei. Dette er en myte som blir viderepepetuert av mediene og utsalgsstedene. Tall fra i år og tidligere år viser at dette er bare tull og tøys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg