.dat Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Boys on Wheels Making Love in the Handicap Toilet Flere av Jesper: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jesper eier! (mine innlegg... ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Når prison break er ferdig så rekker jeg akkurat å skifte fra TV3 til TV2 og se det. Jeg får nesten puste vansker når jeg ser på hva han gjør Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Synd han ikke er noe morsom. Ikke hun gamle dama eller hu som heter bonde til etter navn i riketst røst. Programmet var så mye bedere før Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Takk, da har jeg alle Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Lavmåls, rett og slett. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synd han ikke er noe morsom. Ikke hun gamle dama eller hu som heter bonde til etter navn i riketst røst. Programmet var så mye bedere før 7415229[/snapback] veldig enig. synes også OJ har tapt seg veldig Lenke til kommentar
tebo Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Boys on Wheels Making Love in the Handicap Toilet Er denne sangen laget fra bunnen av eller er bare teksten byttet ut. Evt. hva heter den orginale sangen? Lenke til kommentar
.dat Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Det vet jeg ikke desverre. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg liker det meste Jesper Odelberg gjør. Konge fyr! Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 genialt.. bare linker denne posten til mine besvarte:P Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg synest det er idiotisk å gjøre narr av mennesker som er i en slik tilstand som Jesper er i. Det er min mening, selv om jeg ler litt av det selv... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg synest det er idiotisk å gjøre narr av mennesker som er i en slik tilstand som Jesper er i. Det er min mening, selv om jeg ler litt av det selv... 7507790[/snapback] de gjør jo ikke narr av dem. man ser jo at Jesper er med på det, måten han smiler på i kameraet og svarer på i "intervjuene" etterpå. syns det er fint at han kan gjøre de tingene og gjøre "narr" av sykdommen sin på den måten. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg synest det er idiotisk å gjøre narr av mennesker som er i en slik tilstand som Jesper er i. Det er min mening, selv om jeg ler litt av det selv... 7507790[/snapback] nå er det jo han som gjør det selv da... Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jeg synest det er idiotisk å gjøre narr av mennesker som er i en slik tilstand som Jesper er i. Det er min mening, selv om jeg ler litt av det selv... 7507790[/snapback] Satser på at han hadde lyst på jobben, og søkte på den og visste kva den innebar. Om ikkje, noko som er svært usannsynleg, så er dette ein rimeleg fæl ting å gjere. EDIT: Leif Endret 17. desember 2006 av Doughman Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er han egentlig CP rammet eller later han bare som? Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jesper Odelberg er da kjent skuespiller i Sverige. Tviler på at han søkte om jobben i rikets røst, men ble derimot spurt om han kunne tenke seg å bli med. Han har CP ja, men er alikevel teaterdirektør og regissør (mener å huske at det var dette han var). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå