Gå til innhold

Stadig feil i prisguiden.

Anbefalte innlegg

Legger stadig merke til i prisguiden at en vare ikke varen er det som står den er.

Eksempel:

Jeg har veldig lyst på dette kabinettet:

Cooler Master Cavalier 4

Men i prisguiden får jeg opp pris til dette produktet:

Cooler Master Sidepanel med Vindu, Sort for Cavalier 3, Centurion

Er det noen måte å filtrere dette ut, slik at det faktiske produktet kommer opp og ikke ekstrautstyret?

Sikkert blitt tatt opp før, men er det mulig å rette på dette?

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har veldig lyst på dette kabinettet:

Cooler Master Cavalier 4

Men i prisguiden får jeg opp pris til dette produktet:

Cooler Master Sidepanel med Vindu, Sort for Cavalier 3, Centurion

Er det noen måte å filtrere dette ut, slik at det faktiske produktet kommer opp og ikke ekstrautstyret?

Hei,

slike feil vil dessverre oppstå fra tiden til annen og vi retter dem etterhvert som vi blir oppmerksom på dem. Det aller mest effektive er om dere bruker "Tips om feil"-funksjonen som dere finner nederst på hver enkelt produktside i prisguiden. Normalt vil da prisfeilen være rettet i løpet av et døgn - kanskje mye raskere også.

Har selvsagt de nevnte feilene nå.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Kan dere i det minste prøve på en liten oppryddning av printerdelen? Jeg har ikke tall på hvor mange hundre feilmeldinger jeg har sendt til dere, og det er fortsatt like håpløst... Jeg prøver å finne en rimelig fargelaser, men hittil finner jeg bare minne til de, tromler til de toner, og hei... der var en, men den kostet 13000... tilbake til søket..

Lenke til kommentar

Hei,

jeg har tatt en opprydding i skriverkategorien nå. Veldig mye tilbehør som blir indeksert feil der, og det kan fortsatt forekomme feil innimellom. Skal forsøke å ta en grundigere gjennomgang av dette senere i kveld ettersom det trolig er en del feilpriser jeg ikke har fått med i farten.

Takk for tilbakemeldingen!

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...