simalarion Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) *siden til netshop er nå rettet* se her ET av tilbudene er faktisk så bra at de ikke har det inne en gang edit Om de ikke har forandret det så er alle prisene like og et produkt er utsolgt. Endret 2. desember 2006 av simalarion Lenke til kommentar
1ar Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ganske dårlige tilbud det ja :!: Burde hvertfall fjernet førprisen slik at noen kanskje hadde latt seg lure Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Var jo dritbra tilbud! må nokk slå til på alt! eller kansje de bare har en liten feil der? =) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Netshop har slått på stortromma nå ja og kutta godt ned på prisene ser jeg :!: Jeg lo faktisk sykt av at det sto utsolgt der , på tide og legge seg kanskje Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ingen som samler alle julekalendertilbudene i år? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ingen som samler alle julekalendertilbudene i år? 7405546[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...2&s=hardware.no Det finnes en søk-knapp Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Søkefunksjonen til hw.no er ikke verdt mye...... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 så denne også førpris: utsolgt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Da har de rettet på siden ser jeg . Virker som det blir sene kvelder på Webshoppene våre om dagen hehe, hold dere unna jule gløggen før dere publiserer julekalender tilbudet i dag da netshop edit: Jeg burdet tatt screenshott av tilbud siden i går natt slik at dere kunne sett den i dag også, den var ganske morsom Endret 2. desember 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Julekalenderen til Netshop viser at Toshiba 37WL66Z 37" LCD-TV, HDTV koster 12995 kr men det er jo prisen de selger den for vanligvis,stemmer det? Trodde dette var spesialtilbud i julen ? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Mistenkelig mye ''surr'' fra Netshop nå i det siste Jeg tilgir dere om jeg vinner noe nice i julekalenderen deres Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Ser ut som de har gjort det igjen nå DA må det jo være en grunn?? eller altfor sterk julegløgg på kvelden. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kanskje de synes prisene er så gode at det ikke er noe vits i og kutte litt så da er det bare og finne noen random varer og legge de der Neida... litt sløvt fra dere Netshop, det er vel ikke så vanskelig og sjekke før det legges ut? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 La merke til det jeg også. Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kanskje de synes prisene er så gode at det ikke er noe vits i og kutte litt så da er det bare og finne noen random varer og legge de der Neida... litt sløvt fra dere Netshop, det er vel ikke så vanskelig og sjekke før det legges ut? 7411954[/snapback] Heisan forumlesere. Ja dette var litt mystisk. Har ingen umiddelbar forklaring på dette, men vi innførte på torsdag noe "cashing" av priser på weben for å øke hastigheten. Trolig har dette en sammenheng, dette er normalt en automatisk prosess som slår til kl12. Beklager uleiligheten, jeg skal få sjekket og fikset dette i morgen. God natt Mvh Svenn Aage, Netshop Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Da får jeg kanskje se noen tilbud hos dere imorgen da, god jul og god natt dere hos Netshop også Lenke til kommentar
1ar Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kanskje de synes prisene er så gode at det ikke er noe vits i og kutte litt så da er det bare og finne noen random varer og legge de der Neida... litt sløvt fra dere Netshop, det er vel ikke så vanskelig og sjekke før det legges ut? 7411954[/snapback] Heisan forumlesere. Ja dette var litt mystisk. Har ingen umiddelbar forklaring på dette, men vi innførte på torsdag noe "cashing" av priser på weben for å øke hastigheten. Trolig har dette en sammenheng, dette er normalt en automatisk prosess som slår til kl12. Beklager uleiligheten, jeg skal få sjekket og fikset dette i morgen. God natt Mvh Svenn Aage, Netshop 7412350[/snapback] Det du kaller god kundeservice! Svar midt på natten, ikke bare jeg som jobber nattskift i helga altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå