Robinao Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg klarer fint å bruke min samsung lcd tv som pc skjerm, men jeg får ikke lyd fra pc til tv. Noen som vet hva jeg må gjøre? kjedelig å se film på tv med lyd fra pcen.. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg klarer fint å bruke min samsung lcd tv som pc skjerm, men jeg får ikke lyd fra pc til tv. Noen som vet hva jeg må gjøre? kjedelig å se film på tv med lyd fra pcen.. 7405138[/snapback] tipper du må trekke lydkabel PC->LCD eller PC->forsterker.... Lenke til kommentar
Robinao Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 takk for svar! tenkte at lyden gikk i samme kabel, men det gjør den kanskje ikke. da skal jeg fikse det. jeg klarer fint å bruke min samsung lcd tv som pc skjerm, men jeg får ikke lyd fra pc til tv. Noen som vet hva jeg må gjøre? kjedelig å se film på tv med lyd fra pcen.. 7405138[/snapback] tipper du må trekke lydkabel PC->LCD eller PC->forsterker.... 7405167[/snapback] Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva slags type kabel bruker du? HDMI er den eneste digitale bildeoverføringen som jeg vet om som har lyd inkludert, og det får du bare hvis det er "ekte" HDMI hele veien (S/PDIF til skjermkort etc). no_viking_no har nok rett med mindre du bruker HDMI som du er helt sikker på at har med lyd. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) .....enig med G.G. prøv med å legge ekstra linje med lyd og se om det funker. hvis alt blir OK, da sender du bare video til TV på nåværende tidspunkt..... EDIT: noen laptoper har også lyd gjennom S-VIDEO pluggen. da er det flere pinner enn vanligvis er (tror det er 4-5 i vanlig S-VIDEO)..... Endret 2. desember 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
Looke Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 på min tv har jeg en vga tilkobling og en lyd til kobling og da trenger du bare en vanlig lydkabel fra daten til tven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå