astradoz Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Får det etter på nye pcen jeg har bygd i dag. Finner ikke hardisken i bios. har testa forskjellige s-ata porter på hk, har testa en annen hd som funker. jeg kjører uten noe som helst cd / dvd, vet ikke om det har noe å si. noen som vet hva som kan være bug? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 SATA-kontrollen til HK installert? Kan hende Windows ikke skjønner at det er SATA... Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Det er vel ofte slik at du ikke finner s-ata i bios, uten at det egentlig har noe å si. Så lenge disken viser under oppstarten (skal vise en liste over p-ata og s-ata tilkoblinger) så er alt i orden. Edit: Boot disk failure betyr forøvrig bare at du ikke har noen form for operativ system på pcen din, bare å installere windows (eller sette i en cd-rom med boot) så forsvinner meldingen. Endret 2. desember 2006 av wizzcat Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg finner ikke Disken i bios. den pleier jo å ligge på ide listen der. får vel ikke formatert når den ikke ligger der? forresten.. Jeg la inn xp på disken på en annen pc, vet ikke om jeg da kan bruke den på en annen pc da? Endret 2. desember 2006 av astradoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå