weebl Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 dette er mitt første skikkelige css design og vil gjerne ha kritikk på det. det er bare en dummyside framdeles men. kom med kritikk! klikkelink skal ordne meg med skikkelig host senere men bruker dette akurat nå. weebl Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Ser nå i opera, for er eneste jeg har på denne boksen,uten om konqueror: Og du har endel linjer som ikke fullfører. Strek under ting som ikke gir meg hover peker er styk i boka! Ser du bruker wysiwyg editor, prøv heller å forstå koden du sk kult nick! river. html er så enkelt at det bør ikke være noe problem edit: prøve å være seriøs ja Mørke design aer alrdi lurt å rpøve på med en gang. Lyse withespace er lettest å få til. Start enkelt. Bare det å lage side uten hensikt er dømt til fiasko. Meningen og innholdet til en side reflekterer siden i STOR grad Endret 2. desember 2006 av orsus Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Ser nå i opera, for er eneste jeg har på denne boksen,uten om konqueror:Og du har endel linjer som ikke fullfører. Strek under ting som ikke gir meg hover peker er styk i boka! Ser du bruker wysiwyg editor, prøv heller å forstå koden du sk kult nick! river. html er så enkelt at det bør ikke være noe problem edit: prøve å være seriøs ja Mørke design aer alrdi lurt å rpøve på med en gang. Lyse withespace er lettest å få til. Start enkelt. Bare det å lage side uten hensikt er dømt til fiasko. Meningen og innholdet til en side reflekterer siden i STOR grad 7405220[/snapback] jeg har faktisk skrevet koden selv i dreamweaver. Lenke til kommentar
glad Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 dette var noe nytt, men hva med og gjøre den mer rund kanskje? Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Spennende! Kan bli kult. Men i mine øyne er det noe som krasjer med det firkanta mot bakgrunnen. Kanskje det er fordi det er sort inne i "siden". Uansett legger du lista høyt med sort bakgrunn. Shonah Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skal vi se, var drita når jeg skrev sist: Ser du har endret litt, men ser fortsatt ikke bra ut altså. En side uten hensikt kan aldri bli bra Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ser bra ut detta, men blir sikkert bedre om du lager en side med hensikt ja. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Side med hensikt? Tror hovedpoenget med denne siden var å bare kode sammen noe for å kanskje lære seg til koding.. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Var det sikkert. Og sånn sett synes jeg den var grei, så jo bra ut. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Siden ser forfferderlig ut i IE6... Alt er bare kaos... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmm. Ikke hos meg, og jeg bruker IE6. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Problemer i IE7 her men i FF funker det fint Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Siden er ikke litt lik i Opera engang Lenke til kommentar
eigan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmm. Ikke hos meg, og jeg bruker IE6. Det kan være fordi jeg da satt på en veldig dårlig sjerm...Veldig dårlig oppløsning, alt ble slott sammen.. Jeg bruker nå Safari. Da er siden venstrestilt Kritikk: Du bruker en altfor sterk hover effekt... Lenke til kommentar
Reite Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Enig med han som sa at du kunne prøve å lage den litt rund. Litt avrundede former vil imo passe bedre til hele bladdesignet:) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Side med hensikt? Tror hovedpoenget med denne siden var å bare kode sammen noe for å kanskje lære seg til koding.. Eller tar jeg feil? 7420376[/snapback] du har nok rett ja Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Problemer i IE7 her men i FF funker det fint 7420508[/snapback] jeg har også sett at den er rar i IE og opera men vet ikke hva jeg kan gjøre for å fikse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå