ostenxx Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Klarte å bestille 1 stk av denne spilleren til 395 hos netshop. Etter å ha forsøkt å bestille et par stykker til av den, blir prisen automatisk oppjustert til 650 kr når jeg logger på. Noen som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Denne var vel på timesalget som var på tirsdag mener jeg å huske.. Sikkert noe tull i systemet som gjør at prisen fra tirsdag og i dag blir blandet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har de hatt time slag igjen uten at noen har sagt noe Endret 2. desember 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har de hat time slag igjen uten at noen har sagt noe 7407488[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=671859 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Faen den dag'n hadde mora mi tatt strøm kablene mine fordi romme ikke var ryddi ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå