DawnDusk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hei. Jeg ser for tiden etter en ny laptop som skal brukes i skolesammenheng, samt en god del reise til utlandet. For tiden sitter jeg med en 12,1" bærbar, men jeg synes dette blir litt for lite. Har etter litt undersøkelse kommet frem til en laptop som har de kravene jeg har satt, og litt mer: HP Pavilion dv2130. Lurte på om noen har erfaring med denne? mvh Frequent Flyer Endret 1. desember 2006 av freq_flyer Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Lurer forsåvidt selv på det samme. Så en dansk test av en tilnærmet identisk maskin, DV2115, som kom meget bra ut av det. Mye skryt av god batt.tid, bra tastatur ++ Lite å sette fingeren på. Såfremt man ikke er noen stor gamer så ser dette ut til være et meget bra maskin til god pris! Vurder sterkt å kjøpe denne, men er enda en liten anelse i tvil om jeg heller skal gå for en 12.1"....men det blir nok kanskje i minste laget mtp at jeg ikke har noen desktop utenom. Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tror jeg lander på dv2130 med flg. specs: Bærbar PC med 120 GB SATA-harddisk, 1024 MB RAM og 14,1 High Definition BrightView Widescreen - Intel Core Duo T2250 - 1024 Mb RAM (DDR2 533Mhz) - 120Gb HDD (S-ATA, 5400rpm) - DVDRW Super Multi Drive - nVidia GeForce GO 7200 128Mb TC - 14,1" XWGA Brightview - WiFi 802.11 a/b/g integrert - Fjernkontrol og webcam inngår - 5-i-1 memory card reader - Win XP Home + Works + Quickplay 2.0 Pris: ca. 8.500,- Lurer på en ting når det gjelder utvidet garanti. HP Care Pack Hente/Bringe (2 års ekstra garanti) koster rundt 1000 lappen, noen som har vært borti denne garantiutvidelsen fra HP før. Er det verdt prisen? (uavhengig av merke). Kanskje litt lite med 1 år forsikring og 1 års reklamasjon i tillegg...? Håper på tilbakemelding! Lenke til kommentar
mck Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Noen som har kjøpt HP dv2130, lurer på å kjøpe nå, men har lyst til å høre fra de som har den om det er noe å satse på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå