Gå til innhold

Sony Drops Gran Turismo HD. PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Sony and Polyphony Digital's experiment in download-based gaming has come to an early end. Sony announced today that it has cancelled the retail release of Gran Turismo HD in favor of a full-fledged Gran Turismo 5 product.

Gran Turismo HD was originally set for Japanese release later this month. Sony was planning to release the title at low cost, but with minimal gameplay content included from the start. Players would have to download cars and tracks through micro transactions.

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God nyhet. GT HD var så og si GT 4 med bedre grafikk og få nyheter. Så man skal ikke klage når vi får gratis Demo som kan sprites opp med content mens vi venter på GT 5. GT 5 håper jeg kan komme opp på samme nivå som GT 1 og 2

7404944[/snapback]

Kanskje Polyphony får tid til å gjøre ferdig GT til PSP også da :dribble:

Den killer appen er 'far overdue'..

Lenke til kommentar
God nyhet. GT HD var så og si GT 4 med bedre grafikk og få nyheter. Så man skal ikke klage når vi får gratis Demo som kan sprites opp med content mens vi venter på GT 5. GT 5 håper jeg kan komme opp på samme nivå som GT 1 og 2

7404944[/snapback]

Kanskje Polyphony får tid til å gjøre ferdig GT til PSP også da :dribble:

Den killer appen er 'far overdue'..

7405447[/snapback]

indeed (venter på sonybashing om løgn osv)

Lenke til kommentar

Vel, dette var det siste jeg kunne finne.. Og det er intet annet enn lovende:

"In fact, we've reached the stage where a GT4 equivalent runs on the PSP hardware. However, our main focus at present, is the development and release of a GT title for the PS3 platform. Once this has been completed, we can return to, and jump-start, development for the PSP version. In regards to release dates and details, we'll be making further announcement, at a later date."

Eurogamer 6. September 2006

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...