oOF Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 På veggen henger bokhyllen Billy fra Ikea. Takk Billy for at du passer på cd-samlingen min. Og et bilde av noen blomster Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Eg har et bilde av mora tell han Marius, ho Ann, på veggen Endret 3. desember 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg har dette hengende over senga, av Olaf Sands look-a-like jeg liker å kalle Kose-Bjørn Endret 2. desember 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tja, har for det meste bandplakater: http://www.poster.net/metallica/metallica-...ers-5001093.jpg http://www.poster.net/iron-maiden/iron-mai...ast-5200073.jpg Pluss en plakat fra Blomstrand Paintballsenter, og en fra et MonsterTruck-show for lenge sia. 7404886[/snapback] Den metallica plakaten var geneial, gutten som har peiling på musikk det.. Har sjøl et bilde med no gamle amerikanere, (Med led lys og greier.. ) Og et vålerenga skjerf.. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har en reklameplakat for Rolling Stones konserten på Koengen Pappa kjenner han som eier trykkeriet. Så har jeg en del kart fra National Gergraphic, noe speiderting og en plakat fra Friflyt Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 på veggen min henger det så mange film plakater at jeg ikke hadde mer plass å måtte begynne å henge de i taket........ Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har noen LOTR-plakater, en Lamborghini-plakat, en corvette-plakat, en 2Pac-plakat en Kill Bill-plakat(Med bilde av Uma) og en stor og deilig rasterbation@Bond. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Panoramabilde av New York, LotR-plakat, Sin City-plakat, Luis Royo-plakat x2, og en periodisk tabell. <3. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har netopp flyttet inn på mitt nye rom, så det er ikke noe verdens ting på veggene mine enda, riktignok, har jeg en pup fiction plakat maken til trådstarter sin som snart skal opp. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Her er en... Har også noen av Donald Duck Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har tre ganger tre fotografier (tre rammer med tre fotografier i hver), der alle bildene er tatt av meg selv, med tre forskjellige kamera. Et digitalkamera og to gamle film-baserte Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Jeg har: Endret 9. desember 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Et par Gatebil plakater! Og en Opel kalender fra '85:) Endret 9. desember 2006 av Andeby Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Et "skremmer" diplom, og en stor poster som det står "infidel" på... Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Denne henger på veggen, eller rettere sagt i taket. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Der jeg bodde før hadde jeg disse to plakatene: Jakki degg og Caprice edit: Endret 10. desember 2006 av Swedish Killer Lenke til kommentar
flippant Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hm.. har et par plakater hengende i leiligheten, alt fra renessansekunst til en nymotens faux-propaganda poster. Bokoros Christos: Olive Tree (gresk, ganske nylig men jeg har ingen konkret dato) Så denne på en utstilling et galleri på kreta hadde i sommer. Originalen er malt som et typisk gresk-ortodokst ikon med gull der du ser gult. Måtte bare ha det og omsider fant jeg et galleri i Athen som solgte plakatversjonen. Stalin og Mao som håndhilser. Teksten under går noe sånt som "for vår lysende fremtid" Bare den McDonalds propagandalignende posteren fra Adbusters på kjøkkenet. Har den der som en liten "test" for å se hvem som tar den Sandro Botticelli: Venus' Fødsel (ca. 1485) (kjøpt på Uffizi-galleriet i Firenze) Ellers noen fotografier og et religiøst ikon. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har litt forskjellig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå