finfyr Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei. Driver og leter på allposter.com etter noen kule plakater/bilder til å ramme inn og henge opp i leiligheten min. Hvilke har du på veggen, og hvilke kunne du tenkt deg? Er redd jeg ikke klarer å se skogen for bare trær.... Så langt har jeg lagt dette bildet til i handlekurven. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tja, har for det meste bandplakater: Pluss en plakat fra Blomstrand Paintballsenter, og en fra et MonsterTruck-show for lenge sia. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har et maleri tanten min har malt + et svært rasterbat'et bilde fra oldboy. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 LotR - The Two Towers *Ingen bilder* Bart Simpson - Eat My Shorts Homer Simpson - Skriket Age of Mythology For det meste dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har plakat fra Sin City, Pulp Fiction, Gudfaren, Scarface, Good Night and Good Luck, Simpsons og Happy Tree Friends. I tillegg har jeg en London Calling plakat og en Ramones plakat. Og ja, alle er på veggen, og jeg ser dem nesten ikke lengre (veggene altså). Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Her henger det en lampe. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har en U2-plakat, en Metallica-plakat, en Popium-plakat og et par hyller på veggen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Denne plakaten: dårlig bilde fra google.. Også har jeg en porche, en lamborgini, en moped, en ferrari, en prison break og en fuzzy plakat Samt ett Røyking Forbudt skilt Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 uhm .. et par høyttalere Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Gatebil plakat nr 1 er en MK2 , svart med Cosworh motor, gatebil plakat nr 2 er Qvarnis sin Porsche med stikkflammer. En ny plakat igår ble et gammelt bilde i grått/svart av NY brua og NY i lys Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Pulp Fiction-, Scarface-,Iron Maiden-, Metallica-, noen folk på skyskraper- og Lamborghini-plakat. Og et snowboard pluss noen Man U-effekter etter jeg var på Old Trafford og så på en kamp Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Guild Wars plakat, In Flames: Soundtrack to your escape, Nirvana, Pink Floyd: dark side of the moon, Guns N Roses og Yellow Submarine av Beatles. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Du får kanskje noen ideer i denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=559301&hl= Endret 2. desember 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 en 32" samsung lcd tv... hang den opp nå nettopp Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Denne, bare at den ser litt annerledes ut, masse geniale smileyer på den. Og noen Manchester United-plakater, bilder fra barndommen og medaljer og diplomer fra diverse idrettsstevner som jeg vant. Gull i kretsmesterskapet på 60 metern Endret 2. desember 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bilde av bananer i pysjamas, som jeg selv har tegnet, og tre koselige bilder fra samme serie fra IKEA: - Ku, sau og gris - To dinosauruser - Høne og kylling Daniel Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 begge disse i sort-hvitt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har to plakater hengende på veggen, begge er rammet inn i Reslig fra IKEA. Blade Runner: 67 x 99 cm V for Vendetta: 61 x 91 cm Begge fra Poster-paradise.com Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Så snart jeg gidder å gjøre en liten innsats ved å a) Finne rammer i den ukurante størrelsen 29x44, eller b) Gidder å skjære til paspartur (umulig å finne ut hvordan det skrives, eller om uttalen min er riktig i det hele tatt...) .. henger og på veggen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har en del LotR plakater, et par Kill Bill og diverse.. Ikke hengt opp enda da, siden jeg flytta i sommer og ikke har kommet så langt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå