svas Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jeg skal på ferie til Egypt. Med meg har jeg mitt kjære digitalkamera, men det har bare en 1 GB minnebrikke. Finnes det en type ekstern harddisk hvor jeg kan sette inn minnekortet og så helt uten at jeg trenger å gjøre noe så legges alle bildene over på harddisken? Hvor får jeg evt. tak i noe slikt? Endret 1. desember 2006 av svas Lenke til kommentar
andreash Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg skal på ferie til Egypt. Med meg har jeg mitt kjære digitalkamera, men det har bare en 1 GB minnebrikke. Finnes det en type ekstern harddisk hvor jeg kan sette inn minnekortet og så helt uten at jeg trenger å gjøre noe så legges alle bildene over på harddisken? Hvor får jeg evt. tak i noe slikt? 7404794[/snapback] Vosonic har sånne ting vet du Vosonic 8360 er tingen for deg da. Gå på Netshop og søk etter Vosonic. Da skal du få den opp. Bruker den selv og er kjempefornøyd. Andreas Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Har aldri vært borti noe slikt. Måtte isåfall bare kjøpt en eller flere brikker og byttet mellom hver når de blir fulle. Edit: Var vist en som var før meg. Endret 1. desember 2006 av EggMan88 Lenke til kommentar
gimme Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan ikke du kjøpe deg flere minnekort da ? Kanskje litt upraktisk men... Lenke til kommentar
svas Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hadde egentlig håpet at dette fantes i "vanlig eksternt harddiskkabinett format" hvor man i tillegg kjøpte en vanlig 2.5"eller 3.5" HD som man satt inn. Å bruke 2 000.- gidder jeg ikke. Da kjøper jeg heller et ekstra minnekort. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kanskje en sånn kan brukes: https://prisguiden.no/fritekst_sok....ind=Thecus+nano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå