Hekkerboi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 her er to design som jeg veldig gjerne vil ha litt kritikk på. ser selv at overskriften på det ene designet er feil posisjonert, men det skal ordnes. noen som har forslag til endringer i designene? hvilket design er best? takk for alle svar utkast #1 utkast #2 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vel, #2 er mest leselig, men liker ikke helt at du har menyen i midten der. ;P Men så er jeg noe for meg selv da. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg likte 2 best, nr 1 ble altfor simpel...bare tekst. Prøv å gjør siden mer levende... Hva med å lage en slags rullgardin på toppen av de "boksene" - de som stikker ned under headern.. Gjøre slik at det ser ut som en rullgardin.. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 PÅ nr.1 Tenk på hva noen stilige farger kunne utrettet. Tenker da på to tre matchene farger på fontene. http://colorblender.com/ Shonah Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg er enig med de andre her, designet blir altfor kjedelig. Layouten er helt ok, men du må leke litt med bakgrunnsfarger, kantlinjer og grafikk før dette skal bli et levende design. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kult konsept. Jeg ville gått for den første. Skal du være litt utenom det vanlige får du ta den helt ut. En mellomting her blir litt halvgjort. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) heisann. nå har jeg freshet opp siden en god del. håper på noen gode tilbakemeldinger på dette designet Endret 3. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe, ble det for gay Det som smalt rett i fleisen på meg var helt gyselige farger. De var alle like skrikende. Kunne tenkt meg litt variasjon i valgene, alt etter hva du ønsker å fremheve i ditt personlige uttrykk, eee..hvis du da ikke vil voldta alle sansene? ....så bare fortsett, det blir bedre for hver gang Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hm.. Jeg ser bare en grå bakgrunnsfarge. Ikke noe mer... Bilde: EDIT: Der ja! Restartet Firefox Litt for sterke farger, kanskje? De passet ikke sammen! Endret 3. desember 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 er det noen her som kan hjelpe meg litt da? kan noen gi eksempler på hvilke farger jeg kan bruke hvor, og slikt? for eksempel "jeg ville brukt #xxxxx i headeren, #xxxx i hovedboksen ..." and so on? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva er det du ønsker å fortelle, eller hva er budskapet/visjonen med siden? Hvis du utdyper litt så kan jeg komme med forslag Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 har ikke noe særlig til budskap, det skal rett og slett bare være en slags blogg. har prøvd meg ut med noen gråfarger og litt blått, men jeg har ikke fått til noe. bare pøs på med forslag! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 har ikke noe særlig til budskap, det skal rett og slett bare være en slags blogg. har prøvd meg ut med noen gråfarger og litt blått, men jeg har ikke fått til noe. bare pøs på med forslag! 7415957[/snapback] Prøv og formulere hvem du er og hvem du vil skal høre på deg, gjerne hva som er ditt hovedbudskap i tillegg. Hvis ikke blir siden bare en av mange som dessverre passer best i "sylinderarkivet". Jeg går da ut fra at du vil at "slitet" skal ende med oppmerksomhet fra seriøst interesserte...? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ColorCombos har mange fine farger Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) skjønner ikke helt hva du mener ... men, tenker du på sånt som, stille person? isåfall. er en avslappet og fredfull person, ryddig. ColorCombos har mange fine farger 7416081[/snapback] sant det. problemet mitt er at jeg ikke vet hvilke farger jeg skal ha hvor! Endret 3. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er dette laget ved hjelp av css? Isåfall skal det jo være lett å lage til ett bra design. Dette var noe av det verste fargevalgene jeg har sett. Du burde startet en side hvor du motiverer andre til å lage hjemmesider, ettersom det skal godt gjøres å gjøre det der verre. Kanskje du kunne kontakte guiness og høre hva "rekorden" er der? Foreslår at du konsentrerer deg skikkelig hardt om at det skal være behagelig å lese. Svart tekst på hvit bakgrunn med stor kontrast er fryktelig ubehagelig. Sider med grelle farger som popper ut av skjermen for å blø ut all tekst, samt leseren's øyner er ikke noe kult, med mindre du har tenkt deg en annen vinkling. Nemlig at du heller lager ett galleri med fælt design. Jeg tror jeg du kunne gjort det skikkelig stort og sannsynligvis tjent forferdelig mye penger. Tror jeg kunne godt tenkt meg å evt sponse deg om du fortsetter slik =) Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) hadde det innlegget der noen mening, i det heletatt? bortsett fra å si at fargevalget var elendig? Endret 3. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 skjønner ikke helt hva du mener ... men, tenker du på sånt som, stille person? isåfall. er en avslappet og fredfull person, ryddig. 7416095[/snapback] Vet ikke om denne responsen var på mitt innspill...? Holder på og lage en forhåpentligvis seriøs hjemmeside selv. Jeg er amatør på det tekniske, men har fantasien sånn noenlunde. Siden kommer sannsynligvis til å koste noe sånt som 10-15000 kr. Benytter meg av profesjonelle rådgivere som har gitt innspillene som jeg leverer videre til deg, og det koster ikke deg fem øre. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 nå snakker du gresk her asso ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 nå snakker du gresk her asso ... 7416308[/snapback] Hva er Gresk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå