DementedAlbino Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Er jo kommet litt forsjellige 9700 kort nå så lurer på hvilket jeg bør velge av de eller om jeg bør gå for ett annet kort i samme prisklasse. Lenke til kommentar
infinityFX Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg kommer til å gå for et Sapphire kort. Meget bra pris/ytelse. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Skal du gå for Radeon 9700 så anbefaler jeg Sapphire sin modell. Den er priset nesten 1000kr lavere enn Pro-modellen, og forskjellen mellom "vanlig" og Pro er bare klokkehastighetene, samt at det er brukt litt "tregere" minne. Man har jo også Hercules sitt 9700, men ifølge Komplett (der man kan kjøpe både Hercules og Sapphire sine kort) kommer ikke dette før nyttårsaften. Sapphire sitt 9700 ventes inn 6. desember. Dessuten er Sapphires kort priset over 400kr lavere enn Hercules sitt kort. Men man har jo andre webshopper enn Komplett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå