Howard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Den var da for enkel Riktig svar levert, så vinner jeg sikkert den gangen her!(?) Grei premie, men burde vært med et hovedkort og en psu også vel? Endret 1. desember 2006 av sablabra Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Da er den besvart også da Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Min besvarelse er også levert. Ikke veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Syns de kunne gjort spørsmålene litt vanskeligere. Det er ikke artig når 30 sekunder med googling gir deg svaret. Edit: Post nummer 100! WOHOO! Endret 1. desember 2006 av Dauemannen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har/kommer til å bruke google som hjelpemiddel. Men så er det sikkert andre som gjør det. Endret 1. desember 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Syns de kunne gjort spørsmålene litt vanskeligere. Det er ikke artig når 30 sekunder med googling gir deg svaret. Edit: Post nummer 100! WOHOO! 7404663[/snapback] Nå er vel poenget att de fleste skal kunne delta og ikke bare være reservert de største "nerdene"... Lenke til kommentar
Ronny73 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hmm får "Konkurransen er ikke aktiv." Flere som har samme problem nå ? edit: Lå å ruget på samme side heletiden , gikk helt tilbake og klikket meg fram så fungerte det.. Endret 1. desember 2006 av Ronny73 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Nå er vel poenget att de fleste skal kunne delta og ikke bare være reservert de største "nerdene"... 7404685[/snapback] Fullt mulig, men jeg liker det når de er litt vanskelige. Da er det artigere OG større sjanse for å vinne. Hmm får "Konkurransen er ikke aktiv." Flere som har samme problem nå ? 7404697[/snapback] Pussig. Jeg fikk den på amobils konkurranse, men ikke her. Edit: skriveleif Endret 1. desember 2006 av Dauemannen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Den siste var vansklig da den ene er mindre, mens den andre er det en maks størelse på så da kan den jo være mindre enn den minste og større da maks størelse er over ... Vrien den der ..... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ein trur på gogole også images så er det ikkje så vansklig faktisk... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Gøy med konkurranser igjen. Svar er sendt, satser på å vinne nå. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Et raskt spørsmål anngående reglene: Det er ikke mot reglene at mer enn en person i samme husstand deltar sant? jeg har en til i familien som er nesten like giren på hardware som meg, så jeg vil bare være sikker på at jeg ikke diskes fordi om vi begge leverer våre svar fra samme nettverk (altså samme eksterne IP). -Stigma Lenke til kommentar
Howard Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Et raskt spørsmål anngående reglene: Det er ikke mot reglene at mer enn en person i samme husstand deltar sant? jeg har en til i familien som er nesten like giren på hardware som meg, så jeg vil bare være sikker på at jeg ikke diskes fordi om vi begge leverer våre svar fra samme nettverk (altså samme eksterne IP). -Stigma 7405654[/snapback] Hei, nei stemmer, det er ikke i mot reglene Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den var veldig enkel Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Greie spørsmål som google vet svaret på I den forrige var ordoken til hardware også veldig nyttig. Regner med svarene blir vanskligere frem mot den jul. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den siste var vansklig da den ene er mindre, mens den andre er det en maks størelse på så da kan den jo være mindre enn den minste og større da maks størelse er over ... Vrien den der ..... 7404763[/snapback] Veit... på de jeg har søkt på, har størrelsene gått om hverandre, og det synes ikke å være noe fast størrelse som man kan forholde seg til, så synes det spørsmålet var veldig forvirrende. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Et nytt kabinett skader ikke HW: dere har vel ikke planer om og gi bort en KVM-switch senere engang ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Da har jeg svart på akam, amobil, hw, gamer og kulturo... Får håpe jeg vinner noe i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå