Didrik_AK Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei. En kompis av meg sin pc er litt fubar, men nå har lyden "forlatt" han og det er noe av det eneste som han virkelig trenger. Siden han skal på LAN med oss i morgen. Pcen er en Acer Aspire E650 med intigrert lydkort. det funker ikke å legge inn den drivern som er på acer sine sider fordi når den legges inn så kommer det sånn: Can not install the file at the location: C:\***\***\***\ Det ser ut til at det er en driver installert men den er fucked eller noe sånn... for når vi åpner lydegenskaper så er viser den "Ingen Lydenheter" Er det noen som har noe fikse idèer til hva som kan være galt. Takker for raskt svar Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sjekk at lydkortet sitter ordentlig i og om du kan finne driverne til lydkortet på nettet, skal alltid finnes der Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Les hva jeg har skrevet da... Det er intigerert på hovedkortet og når jeg laster ned drivern så fucker den ser og kommer med den stygge feilmeldingen sin Lenke til kommentar
Sawdaw^^ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei. En kompis av meg sin pc er litt fubar, men nå har lyden "forlatt" han og det er noe av det eneste som han virkelig trenger. Siden han skal på LAN med oss i morgen. Pcen er en Acer Aspire E650 med intigrert lydkort. det funker ikke å legge inn den drivern som er på acer sine sider fordi når den legges inn så kommer det sånn: Can not install the file at the location: C:\***\***\***\ Det ser ut til at det er en driver installert men den er fucked eller noe sånn... for når vi åpner lydegenskaper så er viser den "Ingen Lydenheter" Er det noen som har noe fikse idèer til hva som kan være galt. Takker for raskt svar 7404529[/snapback] Den letteste måten er å trykke her Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) 7404529[/snapback] Den letteste måten er å trykke her 7404608[/snapback] Har han ikke "Prøvd" og installert driverne da? Og det virka ikke? ----------- Skjekk ut om lydkortet er deaktivert i bios(?). Jeg kunne deaktivere det på min bærbare Toshiba. Jeg tror ikke windows fant lydkortet da i det hele tatt. MediaPlayer'n sa at jeg ikke hadde lydkort da. Skjekk ut BIOS'en Endret 1. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Har sjekka bios og alt sånn... er eneste valget å installere et lydkort jeg har liggende ? eller kanskje formatere ? er ikke keean på noen av delene men lyd må nesten gutten ha Lenke til kommentar
Sawdaw^^ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 7404529[/snapback] Den letteste måten er å trykke her 7404608[/snapback] Har han ikke "Prøvd" og installert driverne da? Og det virka ikke? Jo, det har han sikkert gjort. Poenget mitt i det svaret jeg gav var at jeg er 100 % sikker på at den driveren fungerer. Fungerer det ikke for han, bør han jo vurdere eventuelt hardware feil. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Den dritten funka ikke men jeg nerda frem en annen løsning. så nå kan tråden dø ut... Sound Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå