Bakkem Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Har relativt ny pc, og min søster skal få den gamle. Så da måtte jo jeg selvfølgelig reinnstallere windows, men jeg har jo selvfølgelig mistet gjennopprettings-cden vår Sp jeg lastet ned en uckracket versjon av windows xp home. Alt går greit, helt til jeg skal skrive inn cd-keyen. Jeg regner med vi har OEM versjon, men det er jo ikke en ny pc jeg innstallerer det på, alikevel kom det opp melding om at cd-keyen ikke er gyldig. :S Noen som vet hva jeg kan gjøre? Pcen er fra 2003 eller 2002 elns. Ferdig compaq pc vi kjøpte gjennom noe tilbudsgreier fra jobben til pappa.. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Har relativt ny pc, og min søster skal få den gamle. Så da måtte jo jeg selvfølgelig reinnstallere windows, men jeg har jo selvfølgelig mistet gjennopprettings-cden vår Sp jeg lastet ned en uckracket versjon av windows xp home. Alt går greit, helt til jeg skal skrive inn cd-keyen. Jeg regner med vi har OEM versjon, men det er jo ikke en ny pc jeg innstallerer det på, alikevel kom det opp melding om at cd-keyen ikke er gyldig. :S Noen som vet hva jeg kan gjøre? Pcen er fra 2003 eller 2002 elns. Ferdig compaq pc vi kjøpte gjennom noe tilbudsgreier fra jobben til pappa.. Takker for all hjelp 7404372[/snapback] man kan aktivere via tlf.. det må jeg hver gang nå.. funka bare over internett en gang.. hvet ikke hvorfro.. prøv over tlf.. først automatisk som ikke pleier å funke deretter kommer du til support som fikser det for deg.. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Ok, jeg har fått innstallert windows. Det var ikke aktivering jeg ikke fikk til, det var å fullføre innstallasjonen, fordi det kom opp at cd-key var ugyldig. Men det spiller ingen rolle, for det fikset seg, men nå har jeg et like stort problem! Det har kommet passord på brukeren jeg lagde under innstallasjon :S Tror jeg vet hva dette er, for jeg rotet med noe oppstartspassord og ett-eller-annet-passord. Men når jeg skal logge inn, kommer det opp en feilmelding om at jeg ikke kan logge meg på domenet og noe tull :S Skjermen blir svart i bakgrunnen av feilmeldingen :S Jeg trykker ok, og jeg er tilbake med påloggingskjermen :S Jeg skal jo ikke logge på noe nettverk eller domenet eller noe :S Skal jo bare logge på pcen, og har ikke skrevet noe annet, så skjønner ikke hva som feiler den :S Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? :S Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Min søster kommer hjem i morgen, og skal bruke pcen til en eller annen halvårs-oppgave, så bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå