Barcarolle Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe seg en fjernkontroll jeg kan styre windows media player med. Har sett en liknende guide der man bygget det selv, men den var desverre ikke kompitabel med Windows media player. Jeg har helst lyst å kjøpe, enn å begynne å mekke. Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg bruker min Sony Ericsson k700i til å styre WMP11 med. Bruker en funksjon som fulgte med telefonen og en blåtann-adapter i pc-en. Du finner sikkert sånne funksjoner på andre mobiler også. Hvis du har en noenlunde grei mobiltelefon med blåtann så kan det jo være du også har\kan få en sånn funskjon på den. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 tror ikke det går på nokia 6680, men vet ikke sikkert. Noen som vet? Lenke til kommentar
arni77 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309575 Finner'n sikkert billigere andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå