Nervetattoo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Trailer: The Prestige To unge tryllekunstnere i Victoriatidens England utkjemper en vennskapelig konkurranse som utarter til bitter rivalisering etter at et dristig triks ender i tragedie. Se videoen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Denne så jo faktisk ut til å kunne være litt bra. *Notert* Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vil nå sagt at den så ut til å være svært så bra. *Glede seg* Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Denne må definitivt sees, så veldig spennende ut til tross for at jeg sjelden lar meg imponere av tryllerier og magi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Christian Bale er bare en helt utrolig skuespiller. Makan til dedikert fyr skal du lete lenge etter. *glede seg* Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Christian Bale er bare en helt utrolig skuespiller. Makan til dedikert fyr skal du lete lenge etter. *glede seg* 7450067[/snapback] Jeg har veldig sansen for Bale. Digger han i Equilibrium og han er genial i Batman Begins. Har en følelse av at han vil være glimrende i The Prestige. Dette blir nok kinofilm, kan ikke vente til den kommer på dvd. Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kamerat tipsa meg om den traileren. Så bra ut, skal sterkt vurderes når kommer ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg