Gå til innhold

Fortell om det nye Zelda spillet

veluci

Anbefalte innlegg

hei hei...

om eg skulle ha kjøpt meg wii, så hadde det mest vert på grunn av atte eg allti har vore gira etter zelda... og no kommer det ett nytt ett :!:

men eg veit veldi lite om dette spillet, og har ikke raskt nokk internett her til og kunne sjekke rundt over alt...

kan noen fortelle litt om dette spillet, eller eventuelt gi meg en god link?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg ikke skjønner, er at man like godt kan kjøpe Zelda til GC istedet for å kjøpe en ny konsoll. Jeg har både GC og 360, så jeg går for den billigste løsningen. Flere som holder med meg i dette?

Sorry offtopic.

Jo, som Bruktbilen sa: IGN og Gamespot (spesielt GS) har mange artikler og gameplay-filmer av det kommende Zelda-spillet. Jula begynner tidlig i år!

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar

Jepp! Jeg går også for Zelda til GC. Alle som omtaler det sier at man får veldig lite ekstra ut av Wii versjonen, og Zelda er det eneste launch spillet som virkelig intresserer meg. Syntest heller ikke at Wii ble så billig som Nintendo skrøt av, så det blir nok heller et kjøp når Wii går ned i pris :thumbup:

Lenke til kommentar

GC versjonen her også. Morsomte var nok for 2 år siden når jeg dro til Byen for å kjøpe en GC konsoll med et spill og endte opp som kunde nummer 1000 den dagen som da endte opp med en gratis GC og Mario Kart: Double Dash:p Artige saker.

Wii versjonen har ikke så mye mer å tilby og GC'en min burde skrus på snart:p

Lenke til kommentar
Jepp! Jeg går også for Zelda til GC. Alle som omtaler det sier at man får veldig lite ekstra ut av Wii versjonen, og Zelda er det eneste launch spillet som virkelig intresserer meg. Syntest heller ikke at Wii ble så billig som Nintendo skrøt av, så det blir nok heller et kjøp når Wii går ned i pris  :thumbup:

7404816[/snapback]

Nei, de fleste jeg har lest har sagt at de aldri kunne ville gå tilbake å spille det på GC etter å ha prøvd det på Wii.

Jeg skal ha Wii uansett, så... Og det ser morsommere ut. (og GC'n min funker ikke.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...