Gå til innhold

Bill Gates skal gi bort gigantformue

Anbefalte innlegg

Microsoft-grunnlegger og verdens rikeste mann, Bill Gates, skal gi bort formuen i The Bill & Melinda Gates Foundation innen 50 år etter deres bortgang.

Bill Gates er ikke lenger verdens rikeste mann... det er han svensken(husker ikke navnet :thumbdown: ) som fant opp IKEA :p

7405053[/snapback]

Spørs helt hvordan du regner det.

Men han fra IKEA er langt ifra Gates hvis du regner med alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder barna switchet jeg for et par dager siden gjennom alle kanalene på TV (første gang jeg ser TV siden i sommer?) og stoppet opp på MTV da jeg så Bill Gates der. Jeg tror det var om hvor mye Hollywood-barn skal arve, som f.eks Mel Gibson og Steven Spielbergs unger med sine 100 og 300 millioner dollar om jeg husker rett men at det var ingenting mot Bill sine 53 milliarder dollar.. som ungene får se lite av. De skal vistnok arve 10 millioner dollar på deling (1.8 % av nåværende formue) og resten skal doneres bort.

7405210[/snapback]

Vel 10 mill bør vel være en brukbar startkapital,dessuten ønsker han vel at barna skal utrette noe og ikke bare svirre rundt å svi av "andres" penger.

Lenke til kommentar
Det er et ekstremt godt formål, men på den andre siden er grunnen til at han har så mye penger at han har brukt tvilsomme metoder for å knuse konkurrenter, og derfor kan ta overpris for programvaren de selger.

7405444[/snapback]

Det har vel de fleste rike gjordt,ser ikke de gir noe fre seg av den grunn :hmm:

Lenke til kommentar
Det er et ekstremt godt formål, men på den andre siden er grunnen til at han har så mye penger at han har brukt tvilsomme metoder for å knuse konkurrenter, og derfor kan ta overpris for programvaren de selger.

7405444[/snapback]

Ikke at det gjør så mye nå, da han gir bort alt.

Men det er bra at han ikke gir ungene alt, for barn med for mye penger har til vane å bli litt... vel jeg sier bare Paris Hilton...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...