muffe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har et lydopptak som det er en del bakgrunnsstøy på. Denne vil jeg naturlig nok ha fjernet. Lyden er til et video-opptak, og jeg bruker Sony Vegas Movie Studio som redigeringsprogram. Som dere sikkert skjønner vil jeg gjerne fjerne denne støyen fra opptaket. Siden redigeringsprogrammet støtter både VST og DirectX-plugins hadde det vært fint om noen kunne tipset meg om en plugin som kan fjerne i alle fall noe av denne støyen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det skal visstnok vere noko slikt inkludert: http://www.sonymediasoftware.com/Products/...&FeatureID=8313[/url] ']Restore AudioThe Audio Restoration plug-in lets you remove clicks, pops, and other noise from your music and audio clips to ensure the highest fidelity soundtrack for your video project. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har prøvd den, men den er tilnærmet ubrukelig. Uansett kan jeg informere andre som er på jakt etter det samme om at jeg endte opp med å bruke Virtos DeNoiser. Den gjorde en grei nok jobb. Selvfølgelig ikke perfekt, men det var MYE støy på opptakene mine. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei! Kan du legge videolyden som en lydfil, så skal jeg gjøre et forsøk i Wavelab 6 for deg. Lenke til kommentar
Qbit Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Kan du legge videolyden som en lydfil, så skal jeg gjøre et forsøk i Wavelab 6 for deg og jeg kan fjærne støyen + opptimalisere lyden i SoundForge for deg hvis du er intresert. ... slike VST / DX Plugins som fungerer er Relativt dyrt, du kan jo sjekke ut type + pris på denne Waves Z-Noise Endret 2. januar 2007 av Qbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå