Hellemyr Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Klarte å lure fingeren min inn i 120mmvifta mi da den stod på full guffe, det gikk hardt ut over fingeren min og vifta. Fingeren fikk et blodig kutt, og vifta knakk 2 vifteblader. Går det ann å bare spuerlime de på igjenn? Tror dere det vil virke? Det var en veldig god Thermaltake vifte med dimmer på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nei, det kommer nok til å vibrere ganske kraftig Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg ville nok ikke satset på det, det er sansynelig at vifta ikke kommer i 100% balanse om du bare limer på, og den vil da vibrere mye. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Balansen vil du som sagt slite med, men er vifta ødelagt så har du ingenting å tape på å prøve med litt superlim. Med god lim og nøyaktighet kan du nok kanskje få eit greit resultat, men vibrering må du nok rekne med. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Får tak i lim på mandag skal prøve da. brukte den siste skvetten med lim jeg hadde på fingeren min for å stoppe blødninga Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Så spretter bladet av og skraper vekk noen nano brikker på hovedkortet.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Så spretter bladet av og skraper vekk noen nano brikker på hovedkortet.. 7404104[/snapback] Om han tar sjansen på å teste vifta inni kabinettet ja. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Viften skal stå på mellom radiatoren og barbinettvekken, så det er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Har fått tak i lim nå Loctite 480 Hurtiglim, skal prøve å lime nå da. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Har nå limt på begge bladene , og vifta er så god som ny, den vibrerer ørlitegrann på max speed, men det er ikkeno prblem, så lenge jeg ikke kommer til å kjøre den på max, på lav hastighet merker jeg ingenting. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da spørs det vel hvordan dette holder over tid da. Lykke til. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Vil tippe de bladene som er limt vil ryke sist om jeg stikker fingeren inn i vifta igjenn, det er ikke lekelim jeg har brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå