Gå til innhold

Nintendo Wii på LCD monitor?

Ziltoid

Anbefalte innlegg

Trur jeg fant noe nå :)  gå på shg å søk etter varenummer 800108.

7482921[/snapback]

Vet ikke så mye om dette, men Wii bruker vel RCA tilkoblinger på komponentkablene? den overgangen der bruker BNC. Da må man vel kjøpe BNC>RCA overgang også da? :hmm:

7483016[/snapback]

Hm du snakker vel om komposittkablene som følger med konsollen?

7486631[/snapback]

Ja komposittkablene til Wii bruker RCA plugger, mens den overgangen han siktet til brukte BNC plugger. Aner ikke hva som er forskjellen, er ikke så in på dette med videokabler at der gjør noe :p

Jeg fant denne, den burde vell funke?
Hva er VESA for noe? :hmm: Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmmm, for å svare på de forrige spørsmålene. Kjøp Komponentkabler til Wii når det kommer og kjøp deretter en komponent --> VGA overgang. Da får du maks bildekvalitet, i tillegg til at det er enkelt og funker bra.

7477885[/snapback]

Hvor fant du den du har bilde av der ?

7482921[/snapback]

Vet ikke så mye om dette, men Wii bruker vel RCA tilkoblinger på komponentkablene? den overgangen der bruker BNC. Da må man vel kjøpe BNC>RCA overgang også da? :hmm:

7483016[/snapback]

Syns nå det ser ut som RCA kontakter jeg da :hmm:

Lenke til kommentar
Syns nå det ser ut som RCA kontakter jeg da  :hmm:

7487052[/snapback]

SHG.no:

Produktbeskrivelse

Monitorkabel til tilkobling av spesialskjermer med 5 BNC-kontakt som inngang. Går i alminnelige grafikkort (15-polet VGA kontakt).

Som sagt kan jeg ikke så mye om dette, men RCA og BNC ser veldig forskjellige ut

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

7482921[/snapback]

7483016[/snapback]

Hm du snakker vel om komposittkablene som følger med konsollen?

7486631[/snapback]

Ja komposittkablene til Wii bruker RCA plugger, mens den overgangen han siktet til brukte BNC plugger. Aner ikke hva som er forskjellen, er ikke så in på dette med videokabler at der gjør noe :p

Jeg fant denne, den burde vell funke?
Hva er VESA for noe? :hmm:

7486690[/snapback]

Men han skal ikke ha overgang fra komposittkabelen som følger med, men komponentkabelen som man kan kjøpe utenom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...