Gå til innhold

Nintendo Wii på LCD monitor?

Ziltoid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne det ikke fungert med noe som dette da?: http://startech.com/Product/ItemDetail.asp...d=COMP2VGA&c=US

Eller en slik?: http://www.computercasesandcables.com/ccc/CV-25120.html

Hvis ikke får jeg vel bare finne meg en liten billig TV da :hrm:

7407729[/snapback]

Det skulle vel funke dette...

Er ikke så dyrt for en gammel brukt CRT heller da.. jeg betalte noen lapper for den gamle 20' jeg har nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmmmm, for å svare på de forrige spørsmålene. Kjøp Komponentkabler til Wii når det kommer og kjøp deretter en komponent --> VGA overgang. Da får du maks bildekvalitet, i tillegg til at det er enkelt og funker bra.

7477885[/snapback]

Sikker på at det fungerer bra?

komponent kabel + komponent til VGA adapter blir vel ganske dyrt, hvis det blir over 800 kr blir det jo billigere å kjøpe seg en en 20" TV på Coop elektro. Så det blir jo litt kjipt hvis det ikke funker da ...

Edit: Fungerer det uten noe spesiellt hvis dataskjermen har S-Video eller Komponentinngang? har kansje muligheten til å skaffe en bruk 20" CRT monitor med videoinngang over nyttår hvis jeg er heldig

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar
Hmmmm, for å svare på de forrige spørsmålene. Kjøp Komponentkabler til Wii når det kommer og kjøp deretter en komponent --> VGA overgang. Da får du maks bildekvalitet, i tillegg til at det er enkelt og funker bra.

Hvor får man kjøpt en sånn komponent --> VGA overgang da? Har leita en stund nå uten å finne noe :hrm:

Lenke til kommentar
Tror også nintendo of japan kommer med en officiell VGA kabel for wii, jeg synes å ha sett det for bestilling på enkelte sites, f.eks play asia.

7484273[/snapback]

Er det Denne Du mener på?

Fant ikke noe annet. Men det er jo en D-terminal kabel, ikke VGA

Men uansett så tror jeg at jeg enten kjøper meg en TV eller fikser en Gammel CRT monitor med videoinngang :)

Lenke til kommentar
Trur jeg fant noe nå :)  gå på shg å søk etter varenummer 800108.

7482921[/snapback]

Vet ikke så mye om dette, men Wii bruker vel RCA tilkoblinger på komponentkablene? den overgangen der bruker BNC. Da må man vel kjøpe BNC>RCA overgang også da? :hmm:

7483016[/snapback]

Hm du snakker vel om komposittkablene som følger med konsollen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...