Ziltoid Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg Wii etter nyttår, og jeg lurer på om det finns noen måte å koble Wii på en vanlig LCD skjerm med VGA/DVI tilkobling? har ikke råd til TV Kabler som kan konvertere til VGA/DVI f. eks? Endret 1. desember 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kort og godt nei, vga/dvi kabler er ikke bundlet med noen konsoller. Vil nok tro at det kommer en slags løsning, så du må nok bare begynne å spare. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Kunne det ikke fungert med noe som dette da?: http://startech.com/Product/ItemDetail.asp...d=COMP2VGA&c=US Eller en slik?: http://www.computercasesandcables.com/ccc/CV-25120.html Hvis ikke får jeg vel bare finne meg en liten billig TV da Endret 2. desember 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kunne det ikke fungert med noe som dette da?: http://startech.com/Product/ItemDetail.asp...d=COMP2VGA&c=US Eller en slik?: http://www.computercasesandcables.com/ccc/CV-25120.html Hvis ikke får jeg vel bare finne meg en liten billig TV da 7407729[/snapback] Det skulle vel funke dette... Er ikke så dyrt for en gammel brukt CRT heller da.. jeg betalte noen lapper for den gamle 20' jeg har nå. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Jaja. kan jo hende at nintendo kommer med noe "offisielt" som får Wii til å gå på VGA/DVI etter noen måneder vi får se... takker for alle svar Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) En siste ting. Går det å koble konsoller gjennom VIVO på et skjermkort, Har s-video inngang på min 7900gs og en kabel som går fra s-video til composite. Vil dette funke med feks DScaler, eller blir det mye etterslep, dårlig kvalitet etc.? Endret 11. desember 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
tarjep Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hmmmm, for å svare på de forrige spørsmålene. Kjøp Komponentkabler til Wii når det kommer og kjøp deretter en komponent --> VGA overgang. Da får du maks bildekvalitet, i tillegg til at det er enkelt og funker bra. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvorfor ikkje bare bruke HDMI-DVI overgang? Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvorfor ikkje bare bruke HDMI-DVI overgang? 7477930[/snapback] Fordi Wii ikke har HDMI Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvorfor ikkje bare bruke HDMI-DVI overgang? 7477930[/snapback] Fordi Wii ikke har HDMI 7478777[/snapback] Oi, fanken, eg tenkte på PS3 Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hmmmm, for å svare på de forrige spørsmålene. Kjøp Komponentkabler til Wii når det kommer og kjøp deretter en komponent --> VGA overgang. Da får du maks bildekvalitet, i tillegg til at det er enkelt og funker bra. 7477885[/snapback] Sikker på at det fungerer bra? komponent kabel + komponent til VGA adapter blir vel ganske dyrt, hvis det blir over 800 kr blir det jo billigere å kjøpe seg en en 20" TV på Coop elektro. Så det blir jo litt kjipt hvis det ikke funker da ... Edit: Fungerer det uten noe spesiellt hvis dataskjermen har S-Video eller Komponentinngang? har kansje muligheten til å skaffe en bruk 20" CRT monitor med videoinngang over nyttår hvis jeg er heldig Endret 11. desember 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hmmmm, for å svare på de forrige spørsmålene. Kjøp Komponentkabler til Wii når det kommer og kjøp deretter en komponent --> VGA overgang. Da får du maks bildekvalitet, i tillegg til at det er enkelt og funker bra. Hvor får man kjøpt en sånn komponent --> VGA overgang da? Har leita en stund nå uten å finne noe Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Godt spørsmål, klarer ikke å finne noen jeg heller Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Trur jeg fant noe nå gå på shg å søk etter varenummer 800108. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Trur jeg fant noe nå gå på shg å søk etter varenummer 800108. 7482921[/snapback] Vet ikke så mye om dette, men Wii bruker vel RCA tilkoblinger på komponentkablene? den overgangen der bruker BNC. Da må man vel kjøpe BNC>RCA overgang også da? Endret 12. desember 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg fant denne, den burde vell funke? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tror også nintendo of japan kommer med en officiell VGA kabel for wii, jeg synes å ha sett det for bestilling på enkelte sites, f.eks play asia. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Tror også nintendo of japan kommer med en officiell VGA kabel for wii, jeg synes å ha sett det for bestilling på enkelte sites, f.eks play asia. 7484273[/snapback] Er det Denne Du mener på? Fant ikke noe annet. Men det er jo en D-terminal kabel, ikke VGA Men uansett så tror jeg at jeg enten kjøper meg en TV eller fikser en Gammel CRT monitor med videoinngang Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Fant ikke noe annet. Men det er jo en D-terminal kabel, ikke VGA 7484640[/snapback] Mange som tar feil av VGA/D-sub og D-terminal, D-term kabel er japans svar på scart kabel. Egentlig ikke så rart, de ser ganske like ut og få av oss kan lese japansk Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Trur jeg fant noe nå gå på shg å søk etter varenummer 800108. 7482921[/snapback] Vet ikke så mye om dette, men Wii bruker vel RCA tilkoblinger på komponentkablene? den overgangen der bruker BNC. Da må man vel kjøpe BNC>RCA overgang også da? 7483016[/snapback] Hm du snakker vel om komposittkablene som følger med konsollen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå