Gå til innhold

Løsning til kort VGA/Komponent til Xbox 360!

Baba2

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fant dette ganske geniale produktet på play.com

GS3606.jpg

Det et panel som man kobler på baksiden av Xbox'en så vil man få video ut kontakter som VGA og Komponent.

Så dere som skal koble til projektor som er 10m++ meter unna bare kjøper dene en 10m lang VGA kabel og koble til på baksiden :)

Samme gjelder også komponent kabelen.

Flere på forumet har nettop hatt det problemet med for korte video ledninger, forhåpentligvis vil dette produktet løse de problemene :thumbup:

Edit: La til bilde

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:dribble: Projektoren min er bare 30cm unna, men pc-skjermen er 3m unna, så kan jeg ta putte en vga-kabel inn i den og så bruke den eller projektoren uten å koble om noe?
Lenke til kommentar

Kan ikke noen lage noen adapter-aktige greier med støtte for analog 5.1?

Sitter her med flere helt greie surround anlegg, og har ikke planer om og investere i noen nye for øyeblikket. Dekodere som tar seg av jobben er heller ikke så billige.

Edit: Forøvrig var den der genial :yes:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
:dribble:  Projektoren min er bare 30cm unna, men pc-skjermen er 3m unna, så kan jeg ta putte en vga-kabel inn i den og så bruke den eller projektoren uten å koble om noe?

7405959[/snapback]

Ja vist du kobler projektoren din med komponent og Pc-Skjermen din med Vga som vil det funke ganske bra tror jeg. Fordi det er sikkert de to bryterne som bytter om VGA og den analoge video ut kontaktene..

Hvis du ser på dette forstørrede bildet, så kan man se hvordan man forandrer mellom de forskjellige ut gangene.

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
Kan ikke noen lage noen adapter-aktige greier med støtte for analog 5.1?

Sitter her med flere helt greie surround anlegg, og har ikke planer om og investere i noen nye for øyeblikket. Dekodere som tar seg av jobben er heller ikke så billige.

7406046[/snapback]

Det kommer nok ikke vil jeg tro.

Forsterkere som ikke har 5.1-dekoder er "gamle".

De aller fleste forsterkere som er solgt de siste 5 årene har 5.1 dekoding.

Å lage en adapter for å tilfredstille folk med gammelt utstyr tror jeg ikke de lager.

Og for de HiFi-entusiastene som ikke har forsterker med 5.1 dekoding, så er neppe en adapter bra nok.

De legger pengene i en skikkelig ekstern dekoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...