Gå til innhold

Returnere ei vare til ein annan Elkjøp-butikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt problemer med dette. Har levert inn to mobiler til Elkjøp som var kjøpt i en annen Elkjøp butikk. Om jeg har vært heldig, eller om dette er elkjøp sine regler aner jeg ikke :)

Edit: Kikket på elkjøp sine nettsider, og alt du kjøper av dem på nett kan returneres i et hvilket som helst varehus, så da bør det ikke være et problem for deg heller :)

Link

Endret av m-kane
Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål, om eg kjøper ei vare på Elkjøp i Bergen, kan den leverast inn pga. feil eller noko sånt på ein Elkjøp-butikk kor som helst i landet? Er egentlig ganske sikker på at eg kan det, men må nett være sikker.

7403853[/snapback]

det kan du gjøre hvis du handler på nettet. så tipper at du kan også gjøre dette hvis du kjøper i et annen by og vil levere hos deg.....

Lenke til kommentar
Ja du kan levere den i hvilken som helst elkjøp butikk. Du må ha med deg kvittering siden butikker i oslo området ikke kan slå opp salgsbilaget fra Bergen osv...

7403927[/snapback]

sikker på det?

Da jeg var i Bergen så fikk de fint opp hele salgshisorikken min. Til og med ordre fra Lefdal.

Lenke til kommentar

Vi i oslo får vertfall ikke opp salgshistoriken fra andre plasser en Stor-oslo.

At du fikk opp ordrene fra lefdal er ikke så rart siden elkjøp og lefdal bruker samme servere til å drifte systemene sine.

En annen ting er at ordrehistorik til elkjøp-butikker som driver franchchiese (eller noe slikt), ikke ligger inne slik at vi kan se det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...