Ronny73 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har sturet frem og tilbake på forskjellig mønster på flislaminat gulvet mitt. Vil gjerne høre på deres synspunkter. Gangen dette ligger i er litt over 3 meter langt med 6 dører mot gangen... Hvilken synes dere er finest ? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvilken synes dere er finest ? 7403805[/snapback] bilde til høyre...... Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Høyre, ingen tvil her i gården. Lenke til kommentar
Ronny73 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Tenkte på feilene/godene i begge : Venstre: blir veldig firkantet og ligner på baderommet (som har bare litt mindre fliser , lyse). men åpner mere av gangen siden den har store "flater" Høyre : Tetter liksom gangen på en måte ,siden gangen er så lang i forhold til bredden vil den gjøre gangen smalere. men ser ikke ut som et baderom og er også min favoritt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den til høyre ser nok best ut etter min mening og det er best å legge laminatgulvet i forband (se bildet så skjønner du) med tanke på styrke. Vil du gjøre litt mer spesielt, legg bordene på skrå! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dessuten vil laminatet være svakere om du legger det slik bilde til venstre viser. Lenke til kommentar
Ronny73 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Dessuten vil laminatet være svakere om du legger det slik bilde til venstre viser. 7405479[/snapback] Ja ser hva dere mener , men det er mulighet for å "skippe" en hel firkant . Blir mere kapp det vet jeg.... Men er i bunn og grunn enig med at det bildet til høyre er finere. Og legge det på skrå ? hehe jeg gruer meg til å legge det rett , tør ikke tenke engang å legge det på skrå. **10 tommeltotter** Endret 2. desember 2006 av Ronny73 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå