Rewws Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jeg har en PC som er ny og allt har fungert tilsynelatende uten problemer...bortsett fra et command que problem som jeg har postet her tidligere. Jeg satt med et spill og så startet virus med full scan i bakgrunn, det gjorde at ting gikk litt treigt og det ble vanskelig for maskinen og følge med. Men jeg lukket selvsagt virus scan så jeg kunne fortsette og spille. Spillet tok seg opp og ble bedre men ikke helt bra, noe var fortsatt litt tregt...så jeg restartet spillet... men det som er rart er at både spillet og alle andre prosesser på PC'n går tregt og det ser ut som det har kommet etter den hendelsen.....det har skjedd før også men ikke med denne langvarige effekten av treghet så lenge etter på...flere dager....og enkelte filleting kan henge seg opp m.m. (jeg har kjørt virus, adware scan, osv osv. men ingen forandring) Hvis noen har sett liknende symptomer og har noen løsning så er jeg lutter øre. På forhånd takk for svar! Mvh Rewws Endret 1. desember 2006 av Rewws Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kunne jo være en ide å sjekke om ide kontrolleren kjører i PIO mode istedenfor DMA. Men i så tilfellet ville det tatt ca 10 minutter bare å slå av pc'en. Lyden fra musikk ville hakket og spilling ville vært håpløst. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Test tuneup utilities 2006. De har en trial versjon på sine sider. Funker fint på de maskinene jeg har installert det på mht å unngå treg maskin Edit: link Endret 1. desember 2006 av js79 Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 takker for forslag men....det som blir litt vanskelig og skjønne er hvorfor maskinen plutselig skal begynne og bli treg uten at noen forandringer er gjort...allt fungerte utmerket før denne hendelsen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Avinstaller/reinstaller virusprogrammet? Last ned CCleaner og kjør en rens samt noen ganger 'Saker' Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 verdt et forsøk! takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå