Gå til innhold

Trikse med trommestikkene

Spikeld

Anbefalte innlegg

Jeg lurer rett og slett på hvordan trommeslagere snurrer trommestikken i handa mens han spiller trommer? Har sett mange som gjør det og har prøvd selv, men det går ikke like bra. Så jeg lurer på om noen vet hvordan man gjør? Evt. har et opptak på lur som går i slow motion?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Letteste er jo bare å legge stikka mellom pekefingern og langfingern, så dytter du stikka ned med pekefingern en gang per runde, også bare spinner du med langfingern.. Vet ikke om du skjønnte men, sånn er det jo bare :p Det gjør jeg :)

Lenke til kommentar
Letteste er jo bare å legge stikka mellom pekefingern og langfingern, så dytter du stikka ned med pekefingern en gang per runde, også bare spinner du med langfingern.. Vet ikke om du skjønnte men, sånn er det jo bare :p Det gjør jeg :)

7406421[/snapback]

Det er den beste teknikken for å spinne fort ;) mange andre spinninger som man må bruke alle fingrene på. de går enda tregere...

Tommy Lee bruker den teknikken du sa veldig ofte ;):cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jepp. Men det er newbeteknikk da. Holder på å lære meg den der stikka bytter plass mellom alle fingrene, sånn at den ruller gjennom på en måte.

Sånn som Jack Sparrow gjør med aztekmynten på slutten av Pirates of the Caribbean.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Snurre med stikkene er harry. Det er for å skjule at du er en dårlig trommis.

7466425[/snapback]

Haha! Det der tror jeg er det dummeste jeg har hørt! Så du mener at alle gode trommiser som snurrer med stikka egentlig er dårlig? LOL! Det finnes VELDIG mange gode trommiser som snurrer med stikka, og som fortsatt er god selv om de gjør det.

Haha! verste jeg har hørt på lenge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...