Spikeld Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg lurer rett og slett på hvordan trommeslagere snurrer trommestikken i handa mens han spiller trommer? Har sett mange som gjør det og har prøvd selv, men det går ikke like bra. Så jeg lurer på om noen vet hvordan man gjør? Evt. har et opptak på lur som går i slow motion? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.youtube.com/watch?v=7dvzYo4wnks http://www.wikihow.com/Easily-Spin-a-Drums...le-on-Your-Palm Søker du etter "drumstick spinning", "drumstick tricks" eller noko sånt vil du også finne ein del. Lenke til kommentar
Spikeld Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Tusen takk for hjelpen. Nå er det bare å sitte å øve! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har alltid hatt lyst til å kunne det der, selv om jeg ikke spiller trommer. Burde dra en del damer med det der Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har alltid hatt lyst til å kunne det der, selv om jeg ikke spiller trommer. Burde dra en del damer med det der 7404423[/snapback] Tror at det er en fordel å kunne spille også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Letteste er jo bare å legge stikka mellom pekefingern og langfingern, så dytter du stikka ned med pekefingern en gang per runde, også bare spinner du med langfingern.. Vet ikke om du skjønnte men, sånn er det jo bare Det gjør jeg Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Letteste er jo bare å legge stikka mellom pekefingern og langfingern, så dytter du stikka ned med pekefingern en gang per runde, også bare spinner du med langfingern.. Vet ikke om du skjønnte men, sånn er det jo bare Det gjør jeg 7406421[/snapback] Det er den beste teknikken for å spinne fort mange andre spinninger som man må bruke alle fingrene på. de går enda tregere... Tommy Lee bruker den teknikken du sa veldig ofte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jepp. Men det er newbeteknikk da. Holder på å lære meg den der stikka bytter plass mellom alle fingrene, sånn at den ruller gjennom på en måte. Sånn som Jack Sparrow gjør med aztekmynten på slutten av Pirates of the Caribbean. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Snurre med stikkene er harry. Det er for å skjule at du er en dårlig trommis. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vel, det går jo an å både snurre med stikkene og være en god trommis. For min del holder jeg meg til å kun snurre med trommestikkene, da jeg aldri kommer til å spille trommer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Snurre med stikkene er harry. Det er for å skjule at du er en dårlig trommis. 7466425[/snapback] Haha! Det der tror jeg er det dummeste jeg har hørt! Så du mener at alle gode trommiser som snurrer med stikka egentlig er dårlig? LOL! Det finnes VELDIG mange gode trommiser som snurrer med stikka, og som fortsatt er god selv om de gjør det. Haha! verste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå