Gå til innhold

Finns det fly på bf2142?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes de skulle laget fly også, de heli-flyene fungerer ikke bra i stor fart, og ikke kan de stå i ro i luften heller :thumbdown:

7433663[/snapback]

Holder du inne "S" når du flyr gunship så står du i ro i luften. :thumbup:

Syns d er veldi gøy å fly i bf2142, men syns at spesielt gunshipene er veldig sjeldent ledige. Ofte står d en eller to stykker å venter på at d skal spawne får å så ta d med en gang. Og de som er veldig flinke til å fly bruker også ofte lang tid på å ødelegge d...

Lenke til kommentar
Jeg synes de skulle laget fly også, de heli-flyene fungerer ikke bra i stor fart, og ikke kan de stå i ro i luften heller :thumbdown:

7433663[/snapback]

Holder du inne "S" når du flyr gunship så står du i ro i luften. :thumbup:

Syns d er veldi gøy å fly i bf2142, men syns at spesielt gunshipene er veldig sjeldent ledige. Ofte står d en eller to stykker å venter på at d skal spawne får å så ta d med en gang. Og de som er veldig flinke til å fly bruker også ofte lang tid på å ødelegge d...

7445072[/snapback]

Det mest irriterende er når folk stikker av med fartøyene uten å vente på passasjerer. Men da er jo løsningen å holde seg til squad-en sin ...

Hmmm.. også irriterende, alle folka som ikke gidder å være i squad sånn at det er en helvete å være Commander. 25 på laget men kun 7 stk i tilsammen 2 squads.

Topic: Sliter litt med effektiv svinging med heli jeg, løses dette med endring i mousesense?

Lenke til kommentar

7433652[/snapback]

det det er jo så feil som fet går ann å få det, fighter heliene får jo god fart, og er så lette å howere med at jeg blir kvalm, før trengte man litt skills for å fly (propellfly på bf1942 og heli i bf2), nå blir jo alt bare lettere å lettere, liker ikke det :(

Lenke til kommentar
Jagerflyene i BF 2 vär jo helt på tryne. Jeg var sniper og gjemte meg i en dalside, tror du ikke flyveren greide å skyte meg?

I 2142 er ikke flya kjappe som fanken, så nå er det mulig å treffe dem med bazooka ;)

7448820[/snapback]

grunnen til at du ble skutt i en dal er sikker fordi du ble spotted so kom en pilot å sprayet deg, ikke at flyene i bf2 va altfor bra

så 700-800 er ikke fort?

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke har kjøpt spillet, er at jeg ikke liker fremtids spill, og det er ikke jagerfly i det heller. :thumbdown:

7448885[/snapback]

jeg liker heller ikke fremtidsspill, som feks star wars, men det er noe annet med bf 2142, har spillt en god del bf2, å kjøpte egentlig bf 2142 for å ha det, har alle andre battlefield spillene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...