Valkyria Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 et ganske enkelt spørsmål: finnes det fly på battlefield 2142? da ekskluderes de hovrene heli/flyene... tenker på et moderne jagerfly. Noen bilder? skal kanskje få det og vil vite om jeg kan hore meg i fly på det Lenke til kommentar
Ganondorf Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nei, det er mer som en mix mellom fly og helikopter Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ganske så skuffende fra min side.. Disse hellikopterene ble laget fårdi nybegynnere skule også få fly. Men jeg sjønner konseptet. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Synes flyene i bf2142 fungerer veldig bra. De passer godt til mapene. Savner kanskje at de hadde tatt me ett eller to typer fly mer da.. Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes de skulle laget fly også, de heli-flyene fungerer ikke bra i stor fart, og ikke kan de stå i ro i luften heller Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Enig i at det er dumt at de ikke kan stå stille i luften, men ellers er de bra lagd. De er mye mer balansert nå. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva? jeg klarer fint å stå i ro i luften. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Enig, jeg klarer også å stå stille i luften! Det er heller ikke noe problem i fart, men de skulle ha laget flere typer/modeller av disse heli/jet greiene! Lenke til kommentar
Ganondorf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 helt enig å fly i luften er piece of cake Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes de skulle laget fly også, de heli-flyene fungerer ikke bra i stor fart, og ikke kan de stå i ro i luften heller 7433663[/snapback] Holder du inne "S" når du flyr gunship så står du i ro i luften. Syns d er veldi gøy å fly i bf2142, men syns at spesielt gunshipene er veldig sjeldent ledige. Ofte står d en eller to stykker å venter på at d skal spawne får å så ta d med en gang. Og de som er veldig flinke til å fly bruker også ofte lang tid på å ødelegge d... Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes de skulle laget fly også, de heli-flyene fungerer ikke bra i stor fart, og ikke kan de stå i ro i luften heller 7433663[/snapback] Holder du inne "S" når du flyr gunship så står du i ro i luften. Syns d er veldi gøy å fly i bf2142, men syns at spesielt gunshipene er veldig sjeldent ledige. Ofte står d en eller to stykker å venter på at d skal spawne får å så ta d med en gang. Og de som er veldig flinke til å fly bruker også ofte lang tid på å ødelegge d... 7445072[/snapback] Det mest irriterende er når folk stikker av med fartøyene uten å vente på passasjerer. Men da er jo løsningen å holde seg til squad-en sin ... Hmmm.. også irriterende, alle folka som ikke gidder å være i squad sånn at det er en helvete å være Commander. 25 på laget men kun 7 stk i tilsammen 2 squads. Topic: Sliter litt med effektiv svinging med heli jeg, løses dette med endring i mousesense? Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes de skulle laget fly også, de heli-flyene fungerer ikke bra i stor fart, og ikke kan de stå i ro i luften heller 7433652[/snapback] det det er jo så feil som fet går ann å få det, fighter heliene får jo god fart, og er så lette å howere med at jeg blir kvalm, før trengte man litt skills for å fly (propellfly på bf1942 og heli i bf2), nå blir jo alt bare lettere å lettere, liker ikke det Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jagerflyene i BF 2 vär jo helt på tryne. Jeg var sniper og gjemte meg i en dalside, tror du ikke flyveren greide å skyte meg? I 2142 er ikke flya kjappe som fanken, så nå er det mulig å treffe dem med bazooka Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jagerflyene i BF 2 vär jo helt på tryne. Jeg var sniper og gjemte meg i en dalside, tror du ikke flyveren greide å skyte meg? I 2142 er ikke flya kjappe som fanken, så nå er det mulig å treffe dem med bazooka 7448820[/snapback] grunnen til at du ble skutt i en dal er sikker fordi du ble spotted so kom en pilot å sprayet deg, ikke at flyene i bf2 va altfor bra så 700-800 er ikke fort? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Grunnen til at jeg ikke har kjøpt spillet, er at jeg ikke liker fremtids spill, og det er ikke jagerfly i det heller. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Grunnen til at jeg ikke har kjøpt spillet, er at jeg ikke liker fremtids spill, og det er ikke jagerfly i det heller. 7448885[/snapback] jeg liker heller ikke fremtidsspill, som feks star wars, men det er noe annet med bf 2142, har spillt en god del bf2, å kjøpte egentlig bf 2142 for å ha det, har alle andre battlefield spillene Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har tips angående flygingen? Jeg har problemer med å rette opp "tilt" eller hvordan det skrives. Hvis jeg legger over for mye og havner på "hodet", synes det er vanskelig å rette opp, har vært flaks de gangen jeg har klart det hittil. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hvis du tenker på til siden så retter det seg opp litt etterhvert men hvis du mener forover og bakover tilt betyr det at du bare må være litt mer forsiktig med musa og gassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå