Kimelimm Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei, fant ingen bedre plass til dette, så derfor håper jeg ingen blir sure... Jeg leter etter en tråd her på forumet, der det er en liste med slike du kan style skrivebordet med og sånt, jeg søkte på Samurize, Show off, og Desktop eller skrivebord. Håper noen kan finne den tråden til meg, denne vil stenges etter det. Takker for svar (og ikke bli grinete takk) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Søkte på Samurize og fant desse to: Guide: Hvordan lage et annerledes desktop XP desktop deskmod Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gi svar til kroppen og tråden stenges. *grinete* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gi svar til kroppen og tråden stenges. *grinete* 7403600[/snapback] Han fekk svaret han var ute etter, steng i vei! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gi svar til kroppen og tråden stenges. *grinete* 7403600[/snapback] Han fekk svaret han var ute etter, steng i vei! 7403630[/snapback] Takker og bukker..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg