K-F-J Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva er OS behovet ditt? Skal du spille mye av de nyeste spillene? Er vel eneste grunn til at jeg holder meg til windows.. Ubuntu så lekkert ut Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Vel Pro er bedre regner jeg med, aner ikke hva som er forskjellen egentlig da jeg sjøl bruker Pro. Men du valgte et LianLi? Hvilket landa du på? OS må nesten noen andre svare på. 7450030[/snapback] Ja blir nok Lian Li PC7BSCANDWIN Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hva er OS behovet ditt? Skal du spille mye av de nyeste spillene? Er vel eneste grunn til at jeg holder meg til windows.. Ubuntu så lekkert ut 7450371[/snapback] Ja sefff jeg skal spille! Hvilke behov man kan ha en gaming? Det jeg skal med pc'en: spille,laste ned filmer,brenne de te dvd,photoshop,...ja kommer ikke på noe annet akkurat nå Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Da vil jeg si windows Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Okeeey! Da har jeg bestemt meg heelt og imorra skal bestille alt sammen! Men jeg har noen spørsmål igjen før jeg bestiller,sånn at jeg får alt med meg. Oppsetter er her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=38737 1. Viftestyring, trenger jeg den egentlig? 2. CPU-/prosessorkjølere, den jeg har i lista er den god? Eller vil dere anbefalle noe annet? Jeg har hørt at zalman vifter er gode,men når det gjelder CPU-/prosessorkjølere? 3. høyttaler, har ikke peeeiling om de,disse tok jeg bare fordi de så ut normalt Har dere noe annet å anbefalle? 4. Ledninger,får jeg de inni pakka? 5. Mangler jeg noe? Håper dere gidder å lese dette :!: På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 1. Nei du trenger den nok ikke men den kan være kjekk og ha, spesiellt om du har noen vifter som bråker litt. 2. Den skal være god den ja. 3. ingen anelse 4. Hvilke ledninger tenker du på? du får som regel noen SATA og IDE kabler med hovedkortet + noe annet stasj, vil tro det blir nok ledninger med alt i alt 5. Eneste jeg ser er DVD-brenner, sikkert mye annet du også kunne kjøpt Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 1. Nei du trenger den nok ikke men den kan være kjekk og ha, spesiellt om du har noen vifter som bråker litt. 2. Den skal være god den ja. 3. ingen anelse 4. Hvilke ledninger tenker du på? du får som regel noen SATA og IDE kabler med hovedkortet + noe annet stasj, vil tro det blir nok ledninger med alt i alt 5. Eneste jeg ser er DVD-brenner, sikkert mye annet du også kunne kjøpt 7504413[/snapback] Takk for svaret Ja jeg mangler dvd brenneren. Har lest litt anbefallinger om den her: https://prisguiden.no/product.php?productId=52586 Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Huff bestilte alt just hos Amentio og Databutikken Nå må jeg vente..det er sikkert det verste Acase Twin Engine sort 900,- Amentio Asus GeForce 8800 GTX 4995,- Databutikken.com Asus P5B Deluxe 1529,- Databutikken.com CREATIVE Speaker Inspire 280 214,- Amentio GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB 2201,- Amentio Hiper HPU-4M580 649.- Databutikken.com Intel Core 2 Duo E6600 2 775.- Databutikken.com LG Flatron L204WT 2 785,- Amentio Logitech Dual Action Gamepad 200,- Amentio Logitech Media Keyboard PS2 111,- Amentio Logitech MX1000 529,- Databutikken.com Samsung SH-S182D 279,- Amentio Western Digital Caviar SE 400 GB 1 096,- Amentio Zalman CNPS9500LED 390,- Amentio Totalt: 18934 kr Lenke til kommentar
jardarhs Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Håper alt går bra med kjøpet! Er bare spent på hva slags erfaringer du får med kabinettet. Har tenkt på samme kabinett selv, og lest mye positivt om det. Likevel har jeg også fått mange advarsler. Blant annet har jeg blitt fortalt om uønsket hendelser med viftene. Det ene gjaldt frontvifta som tok i gitteret i forkant av vifta (tror det bare er et tilfelle av maks uhell) og det andre vifta i sidedøra som gikk langt inn i kabinettet med den fare å støte borti store cpu-vifter. Derfor vil jeg gjerne vite om generelle inntrykk angående kabinettet og gjerne få nærmere beskrivelse av plassen til cpu-vifta. Takk for eventuelle svar! Se også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...++Twin+++Engine Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Håper alt går bra med kjøpet! Er bare spent på hva slags erfaringer du får med kabinettet. Har tenkt på samme kabinett selv, og lest mye positivt om det. Likevel har jeg også fått mange advarsler. Blant annet har jeg blitt fortalt om uønsket hendelser med viftene. Det ene gjaldt frontvifta som tok i gitteret i forkant av vifta (tror det bare er et tilfelle av maks uhell) og det andre vifta i sidedøra som gikk langt inn i kabinettet med den fare å støte borti store cpu-vifter. Derfor vil jeg gjerne vite om generelle inntrykk angående kabinettet og gjerne få nærmere beskrivelse av plassen til cpu-vifta. Takk for eventuelle svar! Se også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...++Twin+++Engine 7661655[/snapback] Jeg er veldig fornøyd med kabinnettet. Det er veldig mye plass i det. det er svær! Desverre har jeg ikke startet det enda så kan ikke si mye om hvordan funker viftene. Stooor kabinett med mye plass i. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Satt opp en pc på 123. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=38668 7415590[/snapback] ha ha hva skal han med 2 hk`? men siden dere har fikset dette i senere tråder er det jo greit ,, Endret 7. januar 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
McGraw Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 X2 betyr at det er to fysiske kjerner på CPUen som kan operere uavhengig av hverandre. Syns det ser jamt øve ganske bra ut jeg. 7403655[/snapback] ...betyr det at 2,8ghz dobles? Jeg har hørt at AMDs ghz'er er mere en Intel er det sant? Jeg har ikke bestemt meg om jeg skal en amd eller intel....har ikke peiling hva er forskjell 7403683[/snapback] Men på en annen side er core 2 duo MYE bedre å klokke. Kjøper du E6400 vil du klokke den til 2,8gHz griselett. Har hørt om noen som har klokka den til 3,2gHz, men det tør ikke jeg Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Skal velge skjerm. Er det noen som vet hva er forskjellen mellom https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications og https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications ? Det eneste jeg har merket det er TCO-standard, og jeg vet ikke hva det er tongue.gif men den ene har TCO 99 andre TCO 03. Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå