edge Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har på en eller annen måte knekt ledninga på høyre satelitthøyttaler. Dette er ved kontakten(Coax?) og den detter ut titt og ofte. Vil derfor skifte ledning. Men noe kirurginngrep i høyttaleren vil jeg ikke, så er det mulig å skjære av ledninga og litt isolasjon og sette de på en ny plugg? Eventuelt et godt forslag. Takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Eg meiner det skal gå bra å skifte pluggen ja. Eltek, BilXtra og Biltema har pluggar, dei eg kom på i farten. Du får heilt sikkert tak i det på din lokale hi-fi-forretning. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Får gå meg en tur på elkjøpen i morra, og se. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ta deg 2 minutter ekstra og lodde ledningene så du slipper dårlig kontakt og evt. kortsluttning etterpå! Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Rakk ikke elkjøpen i dag, desverre. Får ta det på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå