Bendorama Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 er bare et par bilder jeg tokk for gøy i sommer med mitt Olympus 720SW, bildene er ikke redigerte, eller noe sånt. men syntes likevell de er litt tøffe? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei Flotte bilder ganske stillige,men det ga meg liksom ingenting det er og litt vanskelig å se hva det er bilde av,men uansett stillig bilde. Et tips til neste gang:Gjør bildene litt mindre jeg syns bildene blir bedre å se på da. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 HeiFlotte bilder ganske stillige,men det ga meg liksom ingenting det er og litt vanskelig å se hva det er bilde av,men uansett stillig bilde. Et tips til neste gang:Gjør bildene litt mindre jeg syns bildene blir bedre å se på da. 7403542[/snapback] hehe skal prøve, dette var den første gangen jeg var i vann med kamerat Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Synes de ble litt tomme, bildene. Var bare noen bobler liksom.. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg syntes det kanskje ble litt vel mange bobler. Spesielt i full størrelse ble det vanskelig å se om det faktisk var vann/bobler. Tips til neste gang fra meg: Mindre bobler, skarpere bilder (fokus) og til slutt litt mer naturligere blåfarge. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg syntes det kanskje ble litt vel mange bobler. Spesielt i full størrelse ble det vanskelig å se om det faktisk var vann/bobler. Tips til neste gang fra meg: Mindre bobler, skarpere bilder (fokus) og til slutt litt mer naturligere blåfarge. 7404252[/snapback] ville jo tro at blå fargen er naturlig, som sakt bilde er ikke redigert, er ikke brukt blitz eller noe fanzy stuff Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg syntes det kanskje ble litt vel mange bobler. Spesielt i full størrelse ble det vanskelig å se om det faktisk var vann/bobler. Tips til neste gang fra meg: Mindre bobler, skarpere bilder (fokus) og til slutt litt mer naturligere blåfarge. 7404252[/snapback] ville jo tro at blå fargen er naturlig, som sakt bilde er ikke redigert, er ikke brukt blitz eller noe fanzy stuff 7404381[/snapback] Det betyr fremdeles ikke at vannet ser naturlig ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå