-_Inferno_- Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hallo, begynner seg og nerme seg snowboard sesong eg jeg må få meg et nytt brett. Har tenkt å invistere rundt 3000 for brett med bininger. Noen gode forslag? PS: har tenkt litt på head true... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er vel kanskje greit å si åssen du kjører da? Om du kjører park og halfpipe? Eller om du bare kjører fort og jævli. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 vil bare si at Burton eier.. har selv et Burton Clash som er det brettet man får mest for pengene for.. Betalte 3600,- i sverige for det... Verdt hver krone.. MEN: I år er det jo f** ikke snø! :@ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tuppen, brett er smak og behag! Evt. ettersom man har sponsorer. Selv liker jeg LibTech godt. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tror du kommer til å bruke den på gress i år Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Burton er oppskryt crap. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette baserer du på`? Og hva er eventuelt et bedre valg i hans prisklasse? Lenke til kommentar
-_Inferno_- Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 hva med head foreksempel? Jeg er vel ikke den som køyrer fortest i løpa men liker å hoppe! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Head er bare dritten hvis du liker å hoppe, head er mer power. Og du xerminx, du driter deg jo selvfølgelig ut når du sier at Burton er oppskrytt crap. Jævli rart at verdens beste snowboardere kjører Burton da? Vil gjerne høre hva du kjører med? Og bare se deg rundt på www.burton.no så finner du sikkert noe som faller i smak hos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå