Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Restarter etter velkomstskjerm

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter på LAN nå men problemet er at PCen min ikke funker, noe den gjorde 10 min tidligere hjemme. Først, så kom jeg inn, men musen, lyd osv. funket ikke, så, etter det ble fixet, fikk jeg bluescreen og restart rett etter jeg hadde fått logget inn, så jeg prøvde å skifte stikkontakt. Men dette resulterte bare til at jeg kommer fram til velkomstskjermen, og så restarter PCen igjen. Samme skjer i sikkermodus. Så jeg tok ut og inn skjermkort, RAM, ledninger, osv. men til ingen nytte. :( Noen som kan hjelpe meg? Jeg er desperat.

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å oppfordre til format C: og reinstallasjon av OS,men PC-en min funket hos en kompis når han hadde fikset noe på den,når den så kom hjem til meg et par timer senere fikk jeg blåskjerm med en gang jeg kom inn i Windows.

Jeg formaterte C: og installerte XP på nytt,etter det,ALT OK...

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg sitter på LAN nå men problemet er at PCen min ikke funker, noe den gjorde 10 min tidligere hjemme. Først, så kom jeg inn, men musen, lyd osv. funket ikke, så, etter det ble fixet, fikk jeg bluescreen og restart rett etter jeg hadde fått logget inn, så jeg prøvde å skifte stikkontakt. Men dette resulterte bare til at jeg kommer fram til velkomstskjermen, og så restarter PCen igjen. Samme skjer i sikkermodus. Så jeg tok ut og inn skjermkort, RAM, ledninger, osv. men til ingen nytte. :( Noen som kan hjelpe meg? Jeg er desperat.

Takker for svar. :)

7403375[/snapback]

Du svarte egentlig på ditt eget spm i 2 setning :p

95 % av tilfellene hvor du får bluescreen handler om MINNE-feil. Har du 2 minnebrikker så kan du prøve å ta ut den ene bare, fungerer ikke dette prøver du da selvfølgelig med bare det andre. Får du samme feil begge disse gangene vet du jo hva du skal handle ;)

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...