psyches Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei Hei! Jeg er ute etter et bilde..Et bilde jeg kan ha på msn. Problemet er at jeg ikke vet hva oppløsningen på disse bildene er :/ Ivertfall så lurer jeg på om noen har 5 min å mekke et fint bilde til meg Det skal stå "Hansen" med stilfull skrift selvfølgelig. Tusen Takk på Forhånd ! -Hansen Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 I MSN kan du bruke hvilken som helst størrelse som avatar. Den kjører ned skalaen selv til riktig størrelse. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Mens størrelsen som passer til MSN-vinduet er 96x96 piksler. Du burde ha minst 96 hver vei, for det blir crappy kvalitet hvis MSN forstørrer. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Mens størrelsen som passer til MSN-vinduet er 96x96 piksler.Du burde ha minst 96 hver vei, for det blir crappy kvalitet hvis MSN forstørrer. 7408207[/snapback] 96x96 pixler, javel ja. Da vet dere det hvis dere orker å lage en liten avatar til meg Takker på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå