gimme Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Skal du på ferie i julen ? Jeg selv skal til Florida i julen Drar den 15 Desember Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Flordia høres spennende ut,har det for travelt til å tenke på noe ferie her. Dessuten skal jeg besøke slektninger her til lands. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Blir nok en tur eller to i romjula på fjellet for å begynne årets snowboardsesong. Blir hjemme for det meste, sånn vi gjør det. Florida e'kke værst Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir nok tilbragt hjemme. Deilig å være hjemme mer enn bar ei helga for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir nok tilbragt hjemme. Deilig å være hjemme mer enn bar ei helga for en gangs skyld. Ditto. Drar på 'ferie' hjem, og regner med at temperaturen i det minste kryper litt under null og jeg får se litt snø. Her i Bergen er det jo like varmt som en sommerkveld i august hjemme. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Drar til Polen 14. desember og blir værende der til 27. desember. Skal feire sammen med familien til kjæresten, så det blir en annerledes, og forhåpentligvis flott jul. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir nok noen turer for å gå på snowboard. Var i Egypt hele julen i fjor, så blir nok hjemme denne gangen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir kanskje en liten tur til Belgia og hyttetur så vi får prøvd ut den nye snøscooteren... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Skal til Thailand jeg! Drar den 16 desember. Gleder meg så sinnsykt Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Skulle gjerne dratt til mer sydlige strøk, men må vel nøye meg med norsk vinter og skigåing (hvis forholdene tilater det) i fjellet med appelsin, kvikk-lunsj og det som hører med til de klassiske ski-turen i kongeriket. Uansett, de som drar får ha det fortreffende før de retunerer til gamlelandet til (forhåpentligvis) kulde og snødrev. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 I år blir jeg hjemme. Jeg er faktisk lei av å dra til familie helt nord og helt sør i landet. Å dra til Thailand, Egypt, Florida etc, høres litt gøy ut, men er det noe man gjør mange ganger? Altså, hva med den norske julestemningen? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg skal opp til Kabelvåg den 27. Desember. Gleder meg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skal du på ferie i julen ? Jeg selv skal til Florida i julen Drar den 15 Desember 7403180[/snapback] Florida er kjempekult! Dro dit i fjor, men det var på sommeren. Vi kjørte rundt i en leiebil (som var overraskende bra) og besøkte det som var av fornøyelsesparker, men jeg tror disse er stengt i jula. Uansett, Florida-ferien er en av de beste jeg har vært på. Selv skal jeg ned til Sveits og stå på ski. Gjør dette rimelig ofte fordi pappa bor der, men det er skikkelig gøy. Jeg drar 26. desember og jeg gleder meg ekstremt! Ja, det er alpint. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tar turen til Argentina i Julen og over på nyåret. Blir knall det... M Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Blir nok den vanlige skituren fra 2./3. juledag til nyttårsaften, da skal det festes hjemme Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Blir vel at jeg blir hjemme vel, besøke litt familie og sånt da.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det blir vel og være hjemme i jula.. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skal til lillehammer. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Skal til Thailand jeg! Drar den 16 desember. Gleder meg så sinnsykt 7407825[/snapback] Så gøy da Har litt lyst til Thailand jeg også Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Skal til Lillehammer og stå på Snowboard hele 5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå