Laughing Madcap Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Satt og hørte musikk, msn osv så pluselig slo seg pcn av. Jeg skrudde på igjen og nå får jeg bare menyen: Starte sikkerhets modus, sist fungerende innstillinger og start som vanlig. Men ingen av delene funker, pcn bare slår seg av etter boot screen og menyen kommer opp igjen. Kanskje litt lite info, speccs i profil. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva som er årsaken er for meg umulig å si. Jeg ville prøvd en reperasjon av windows med XP cd'en eller en reinstallasjon hvis ikke du har noe viktig å ta vare på. Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) hmm, tror jeg hadde det samme problemet selv engang. Det endte med at jeg måtte formatere pcen, hvis du gjør det bare sørg for å ta backup av alt som du vil beholde. Men ville prøvd som Hans sa, og reparere eller instalere windows på nytt. Men hvis du ikke kommer inn på hardisken kan du ta den ut av pcen og koble den i en annen pc så du kan ta backup av alt der. Endret 1. desember 2006 av Xar0n Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Takker for hjelp. Har formatert nå, og alt funker såklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå