Spr0cket Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som kan hjelpe meg å tolke denne? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 etter et kjapt soek paa google fant jeg noen med samme prob. http://techreport.com/forums/viewtopic.php?t=44771 vet ikke om det hjelper, da mer info en bare feilmeldingen er aa foretrekke.. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 takk for hjelpa og innsatsen. jeg skulle mer enn gjerne gitt mer informasjon, men det er vanskelig å vite hva slags informasjon som er relevant for denne feilmeldingen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvilket program gjelder det? Hva ghorde du for å få feilmeldingen? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 det gjelder, som det står i den blå linja på screenshoten min, intel tat. og jeg gjorde ingenting anna enn å installere det og starte det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilken cpu har du? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 jeg har E6600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå