KissaMcDuck Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jepp, skal ta meg en togtur i Europa i sommer. Håper noen har gode tips til meg her for jeg er heelt blank Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har ikke vært på det selv, men fant en liten guide som kanskje er nyttig Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er det tips til steder/land eller andre tips du vil ha? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Tja, hva som helst egentlig Har en liten anelse om reiserute og hvilke land, men ingenting er bestemt. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Faen.. ta meg med! Har så jævlig lyst til å dra på en eller annen "spontanreise" i sommer, vurderer å haike sørover. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Personlig liker jeg Kroatia og Pula halvøya. Det er så utrolig deilig og pent der. Hvis du reiser rundt og skal se fine/kule ting kan jo skjevetårne i Pisa(?) være noe, Roma, Venezia er en utrolig vakker by, Solkongens (Ludvig Den 5.?) slott i Paris er jo inponerende så har du jo eifeltårnet. Skal du leve billig er jo Polen et land og besøke. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Skal tilbringe en stund i øst europa, Krotia/Praha/Budapest osv. Siden det er billig å vakkert Okseløpet i pomplona(?) hadde vært noe *drømme* Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Budapesst og Praha er byer som burde bli opplevd på kvelden når det er mørkt. Men også på dagtid. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Budapesst og Praha er byer som burde bli opplevd på kvelden når det er mørkt. Men også på dagtid. 7404148[/snapback] Enig med Praha. Anbefales! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bare husk å ta med masse penger. De forsvinner fort Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jo, sant det, men du får en god del mer for pengene nede de landene der, enn du gjør i norge. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 For det første, gled deg. Dette er noe du aldri kommer til å angre på. Så over til ulike tips. Østeuropa er fint, da slipper du å tenke så økonomisk hele tiden, pluss at dette er land som så mange ikke andre har besøkt og da får du ofte "noe å fortelle om på fest" Selv om det kan være gøy å være impulsiv så ville jeg anbefalt å undersøke litt om stedet man skal til og muligheter som er der. Når jeg var på interrail så hendte det at vi ikke ante hva vi skulle gjøre fordi vi ikke visste noe om stedet. Ett annet tips er at det kan være fint å reise langt den første gangen, men det er ganske slitsomt og gjør at man ikke får så mye kvalitetstid på stedet man skal fordi man må rekke neste tog eller eventuelt er sliten etter forige reise. Jeg var forresten på interrail og du kan finne min reisedagbok her på forumet, hvis det kan hjelpe deg med å snappe opp noen tips. Ellers så er det bare å spørre. God reise! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Supert, lest gjennom nå. Ser du klarte deg med 12 000 nok, lurer på om det blir for lite for meg Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Vil også anbefale en by som heter Zadar i Kroatia. Legger med en bilde hvor jeg har streket under 2 byer som er verdt og besøke. Edit: De er streket under med rødt i det fantastiske programmet Paint:P Endret 3. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Rovinj rett over Pula der er også å anbefale! Kroatia er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du kan egentlig stikke innom hvilken som helst by (hverfall i på Pula halvøya) og treffe på noe fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå