Gå til innhold

Skal på interrail

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg Kroatia og Pula halvøya.

Det er så utrolig deilig og pent der. Hvis du reiser rundt og skal se fine/kule ting kan jo skjevetårne i Pisa(?) være noe, Roma, Venezia er en utrolig vakker by, Solkongens (Ludvig Den 5.?) slott i Paris er jo inponerende så har du jo eifeltårnet.

Skal du leve billig er jo Polen et land og besøke.

Lenke til kommentar

For det første, gled deg. Dette er noe du aldri kommer til å angre på.

Så over til ulike tips. Østeuropa er fint, da slipper du å tenke så økonomisk hele tiden, pluss at dette er land som så mange ikke andre har besøkt og da får du ofte "noe å fortelle om på fest"

Selv om det kan være gøy å være impulsiv så ville jeg anbefalt å undersøke litt om stedet man skal til og muligheter som er der. Når jeg var på interrail så hendte det at vi ikke ante hva vi skulle gjøre fordi vi ikke visste noe om stedet.

Ett annet tips er at det kan være fint å reise langt den første gangen, men det er ganske slitsomt og gjør at man ikke får så mye kvalitetstid på stedet man skal fordi man må rekke neste tog eller eventuelt er sliten etter forige reise.

Jeg var forresten på interrail og du kan finne min reisedagbok her på forumet, hvis det kan hjelpe deg med å snappe opp noen tips. Ellers så er det bare å spørre.

God reise!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...