Swafty Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Synes det er ganske morsomt noen episoder. I begynnelsen var det kjedelig. Men hater stemmen til han fyren som alltid er der med Ali, han som øver til taxi prøven. Han prater så irriterenes får vondt i hode av å høre på det. Endret 19. desember 2006 av Overdox Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 NÅ e det slutt. Det var eit bra program men så domt at det vare i 12 min. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 NÅ e det slutt. Det var eit bra program men så domt at det vare i 12 min. 7591388[/snapback] 10 faktisk Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Starten var bra, men som tiden gikk så ble bare programmet dårligere og dårligere og jeg ble lei av det. Det floppa totalt etter min mening. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Starten var bra, men som tiden gikk så ble bare programmet dårligere og dårligere og jeg ble lei av det. Det floppa totalt etter min mening. 7593885[/snapback] Skal vær enige i at starten var bedre en slutten. Lenke til kommentar
radiv100 Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar jeg ser på hver jul og ler like mye hver gang, fantastisk humor Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Nå som det er laget en helaftens opprinnelsesfilm om bakgrunnen til skomaker Andersen i Jul i Skomakergata kunne det vært kult om Zahid Ali laget en helaftens opprinnelseskomedie om hvordan skomaker Ali startet opp i Tøyengata; "den første julen i Tøyengata" eller noe slikt. Skjønt det spørs om folk tåler det nå som alle blir så krenka av alt mulig. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Morromann skrev (22 timer siden): Nå som det er laget en helaftens opprinnelsesfilm om bakgrunnen til skomaker Andersen i Jul i Skomakergata kunne det vært kult om Zahid Ali laget en helaftens opprinnelseskomedie om hvordan skomaker Ali startet opp i Tøyengata; "den første julen i Tøyengata" eller noe slikt. Skjønt det spørs om folk tåler det nå som alle blir så krenka av alt mulig. Hahaha ja det hadde vært genialt bra Stor fan av Zahid Ali her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå