Baba2 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tja.. Jeg synes at serien er grei nok. Men serien kunne ha vært mye bedre, hvis Zahid Ali hadde fått lov til å bestemme mer over innholdet. Fordi denne serien er jo en julekalender, og dermed er den tilpasset et familie publikum. Hvis Zahid hadde fått bestemme all innhold selv, så hadde han sikkert parodiert innvandrere mer. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 skulle ha vært en serie som går f.eks halv 10, som er mer "beregnet" for eldre. Altså ikke for 8åringer..?? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 skulle ha vært en serie som går f.eks halv 10, som er mer "beregnet" for eldre. Altså ikke for 8åringer..?? 7509197[/snapback] Ja, det synes jeg. Når de fleste for forbinder Zahid Ali med innslagene i Riketsrøst, som er humor rettet mot de litt "eldre". Men humoren er helt grei i serien, men det er bare det at Zahid Ali kunne ha gjordt så mye mer ut av det, hvis han ikke måtte rettet serien mot "familier". Men da er jo hele vitsen med julekalender borte å da...... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 jul i tøyengata er kjedelig etter min mening, noen ganger kommer det en artig replikk. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 jul i tøyengata er kjedelig etter min mening, noen ganger kommer det en artig replikk. 7513486[/snapback] er enig.. nå har jeg sluttet å se på det. spiller heller data osv..... Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har ikke sett alle episodene, men syntes det har blidt bedre siden den kjedelige første episoden. Noe jeg savner er en mer handlig som går over hele serien, sånn at man "må" se neste episode. Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Næ likte det ikke jeg, var ikke morsommt i det hele tatt. Men folk har hver sin smak... MvH Isabell Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jul i toyengata er den garantert beste juleserien som er laga, dei som ikkje liker denne serien burde leggast inn på pscykiatrisk avdeling (lukket) hehe Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 jul i tøyengata er kjedelig etter min mening, noen ganger kommer det en artig replikk. 7513486[/snapback] er enig.. nå har jeg sluttet å se på det. spiller heller data osv..... 7517641[/snapback] Data suge meir ein jul i toyengata! Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 personlig ble jeg dypt skuffet .... lo ikke i det hele tatt og syns hele opplegget var latterlig.. MvH Scythe Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jul i toyengata er den garantert beste juleserien som er laga, dei som ikkje liker denne serien burde leggast inn på pscykiatrisk avdeling (lukket) hehe 7520420[/snapback] dette her syns jeg ikke passer i det hele tatt og ble litt fornærmet av dette.. alle har sine meninger og det burde respekteres. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kan ikke bli fornærmet av noe en fjortis med staveproblemer slenger ut på internett. Seriøst. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Data suge meir ein jul i toyengata! 7520431[/snapback] e du syk i hode? Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 innholdsløst kjedelig og blottet for handling underholdning for lobotomerte og eldrehjem Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Eller ekstremt morsomt. Spesielt når det dukker opp folk man kjenner i serien. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Synes dette har blitt mye bedre nå en det var i første episoden! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 I starten var jeg skeptisk og en smule skuffet, men det har jo kommet seg noe enormt. Ler og rister som en parringsklar hamster hver episode Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 I starten var jeg skeptisk og en smule skuffet, men det har jo kommet seg noe enormt. Ler og rister som en parringsklar hamster hver episode 7523560[/snapback] så morro er det ikke tror jeg kanskje har ledd 2(?) ganger løpet av hele episoden så langt. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Skandaløst dårlig. Rett og slett skandale Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 I går og i dag var det ganske kjedelig! Men julenissen som ble ransaket av poletiet helt i begynnelsen i dag var litt bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå