Espein Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Den siste episoden var morsom."Analkooler?" 7433034[/snapback] Si meg dette, de 3 utlendingene som står/sitter ved benken hele tiden, er han helt til høyre som står oppreist MadCon som man f.eks kan se på Voice TV som programleder? "Madcon er en rap duo som består av, Thsawe og Yosef. De har nylig fått et program på The Voice TV som heter The voice of Madcon. De har til nå gitt ut et album It's All A Madcon." 7434486[/snapback] Ja det er han, og han som sitter i midten er Yosef 7470068[/snapback] Er ikke Madcon Yosef da? EDIT: Jeg tok feil =) Endret 10. desember 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor dere ikke liker det, der er jo genialt! Tror jeg holdt på å le meg i hjel i gårsdagens episode når han fyren skulle protecte butikken og ikke klarte å knuse ting Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har et meget vondt ord om dette programmet, men ifølge reglene så har jeg ikke lov til å skrive det her på forumet. Større drittprogram skal man lete lenge etter. En dårlig parodi av Jul i Skomakergata. Skammelig. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor dere ikke liker det, der er jo genialt! Tror jeg holdt på å le meg i hjel i gårsdagens episode når han fyren skulle protecte butikken og ikke klarte å knuse ting 7474077[/snapback] Så morsomt var det ikke at han ikke klarte å knuse boller.. Sempron Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har et meget vondt ord om dette programmet, men ifølge reglene så har jeg ikke lov til å skrive det her på forumet. Større drittprogram skal man lete lenge etter. En dårlig parodi av Jul i Skomakergata. Skammelig. 7474083[/snapback] Tror nok den 24 parodien på tv2 i fjor var langt værre. Det var skammelig. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Tror nok den 24 parodien på tv2 i fjor var langt værre. Det var skammelig. 7476905[/snapback] Hvilken "24 parodi"? Endret 11. desember 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tror nok den 24 parodien på tv2 i fjor var langt værre. Det var skammelig. 7476905[/snapback] Hvilken "24 parodi"? 7476945[/snapback] Den het "Tjuefjerde" og gikk på TV3. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Den het "Tjuefjerde" og gikk på TV3. 7477374[/snapback] Ahh, den ja. den er bedre enn Jul i Tøyengata. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg forventet stort av Ali. Som han presterte i "Rikets røst" med en litt frekk/dum attitude og en hærlig selvironi. Føler at "Jul i Tøyengata" bare er en liten brøkdel av hva Ali kan. Kanskje hadde jeg store foventninger kanskje var det dritt dårlig. Jeg gidder hvertfall ikke og se på det. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Strømregning i posten: Oi oi, masse tall, hehe... *riv* Hadde vi bare kunne gjort sånn Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Strømregning i posten: Oi oi, masse tall, hehe... *riv* Hadde vi bare kunne gjort sånn 7477748[/snapback] hadde vært fint det Lenke til kommentar
Pontiac455 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Den habla habla julekalenderen på tvnorge er det største dritten jeg har sett. Det er jo ikke morsomt. Nissene på låven var dårlig, men MYE bedre enn denne habla habla uten humor. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor dere ikke liker det, der er jo genialt! Tror jeg holdt på å le meg i hjel i gårsdagens episode når han fyren skulle protecte butikken og ikke klarte å knuse ting 7474077[/snapback] Så morsomt var det ikke at han ikke klarte å knuse boller.. Sempron 7476878[/snapback] Nei, men t.o.m. jeg humret litt for meg selv da jeg så det. 12 episoder med søppel og 1 humring.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg syns at det har blitt betydelig mye bedre nå enn de første episodene! Så jeg kommer nok til å følge med på det:) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hadde forventninger til dette her, men jeg har ikke sett så mange av episodene. Filmklippene på "TV'en" må jeg le litt av da. Men ellers er det ganske flatt og dårlig. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Husker THE JULEKALENDER på tv2 jeg, det var julekalender det I år så må jeg vel si at etter 13 dager så er det Jul i svingen på NRK1 som faktisk er den beste. Har faktisk ledd mye mer av den enn Jul i tøyengata. Men hadde det ikke vært for NRK's web tv hadde jeg gått glipp av hele greia. Jul i tøyengata den brukte opp seg selv egentlig den, og det veldig fort. Synd The Julekalender Digg og ha den på DVD Jul i svingen Jul i tøyengata går mer og mer mot Endret 13. desember 2006 av Goodall Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jul i Svingen er kjempemorsomt, mye artige kommentarer. Dagens episode av Jul i Tøyengata var morsom. Ku Klux Klan. Så var det Luciatog :!: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jul i Svingen er kjempemorsomt, mye artige kommentarer. Dagens episode av Jul i Tøyengata var morsom. Ku Klux Klan. Så var det Luciatog :!: 7497405[/snapback] Lo litt der "Ha dere bort rasister!" Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er dem klippa på TV'n som er hysteriske morsomme i god kombo med dem som sitter på benken og diskuterer skismørning, bunader eller brunost på swahili (eller hva slags språk det nå måtte være). Ellers virker det som om hele serien på en måte er kasta i sammen altfor fort. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jul i toyengata er nok nesten den beste tv-serien.. men joey og frustrerte fruer er sinsykt bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå